اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان اعلام کرد

حضور مردم نشان داد که راه پرافتخار امام(ره) ادامه دارد

خبرگزاری فارس: بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور مردم در انتخابات نشان داد که راه پرافتخار امام خمینی(ره) همچنان ادامه دارد.

حضور مردم نشان داد که راه پرافتخار امام(ره) ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان با صدور بیانیه‌ای از مردم فهیم و ولایتمدار استان برای حضور پرشور در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه می‌خوانیم: ملت بصیر ایران بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفت و حماسه‌ای جدید آفرید که ایران را بر تارک جهان نشاند.

دوازدهم اسفندماه تجلی حماسه حضور ملتی بود که با گذشت 33 سال ازانقلابش علیرغم فشارها و تهدیدات و یاوه‌سرائی‌های دشمنان بددل و کینه‌توز اراده پولادین خود را به رخ جهانیان کشید.

بی‌گمان پیروزی حقیقی صحنه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملت ایران بود که با سیلی محکمی خود بر چهره استکبار جهانی و مستکبران زیاده‌خواه پیام داد که در برابر این ملت هوشیار و موقعیت شناس و در خط ولایت و رهبری برای ایستادگی ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده: در دل دوستان انقلاب اسلامی در داخل و منطقه خاورمیانه و در عرصه‌های جهانی با این حضور امیدها جوانه زد بویژه خون جدیدی در کالبد بیداری اسلامی در منطقه دمیده شد ملت ولایتمدار ایران اسلامی نشان داد که راه امام خمینی (ره) که راه عزت و افتخار و پیشرفت و تعالی کشور و ملت است، بی‌وقفه ادامه دارد.

حضور نسل سوم و به ویژه رأی اولی‌ها به دشمنان و بلندگوهای خارجی و شبکه‌های ارتباطی به ظاهر گسترده آنان که مدام بر طبل تحریم و عدم حضور در انتخابات می کوبیدند اعلام کرد که حامل فرهنگ، ارزش و آرمانهای متعالی شهدای گرانقدرند.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بی گمان 12 اسفند 90 را به این زودی‌ها فراموش نخواهند کرد وبه این باور رسیده اند که آزموده را آزمودن خطاست؛ حضور پرصلابت ملت ایران در عرصه انتخابات پشتوانه عظیم اقتدار، امنیت و عزت ملی شد و جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی را ارتقا بخشید و آخرین تیرهای دشمنان در مواجهه و مصاف با ملت بزرگ ایران به سنگ خورد.

بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان ضمن تبریک این پیروزی بزرگ از منتخبان ملت و نمایندگان استان در مجلس نهم می‌خواهد که با وحدت، همدلی و عزم و اراده قوی و به کارگیری تمام توان خود به وظایف قانونی در مجلس عمل کنند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول