اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

بی‌احترامی دشمن به قرآن ایمان مسلمانان را خدشه‌دار نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی بروجن گفت: بی‌احترامی دشمن به مقدسات، ایمان و اعتقاد مسلمانان را سست نمی‌کند.

بی‌احترامی دشمن به قرآن ایمان مسلمانان را خدشه‌دار نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام مجید الهیان بعدازظهر امروز در جمع مدیران موسسه‌های فرهنگی این شهرستان با محکومیت هتک حرمت دشمنان نسبت به مقدسات دین اسلام، اظهار داشت: ارزش‌های اسلامی و الهی در باورهای مسلمانان ریشه دارد و این حرکت ددمنشانه دشمن نمی‌تواند مسلمانان را از مقدسات‌شان دور کند.

وی افزود: مسلمانان با تحقیق و اراده راسخ اسلام و مقدسات را پذیرفته‌اند و دشمن باید بداند که با این حرکت زشت نمی‌توانند در ایمان آنان خللی وارد کند.

الهیان با بیان اینکه اهانت دشمن به مقدسات اسلام ضعف و ناتوانی آنها را آشکار می‌کند، گفت: این نخستین باری نیست که مستکبران به ارزش‌های اسلام اهانت می‌کنند و خودشان نیز درک کرده‌اند که با انجام این اعمال نمی‎توانند بر مسلمانان غلبه کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن وحدت را رمز موفقیت برشمرد و از مسلمانان جهان خواست با همدلی و اتحاد فرصت هیچ‌گونه تجاوز را به دشمن ندهند.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند، گفت: مردم بروجن با شرکت گسترده در انتخابات حمایت خود را از ولی فقیه ابراز کردند.

الهیان با ارزیابی مطلوب شرکت شهرستان بروجن در مکان‌های اخذ رأی، افزود: مردم بروجن با شرکت در انتخابات 12 اسفند با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

وی تأکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانگر پای‌بندی آنان به ارزش‌های اسلام و انقلاب و حمایت همه جانبه از فرمایشات ولی فقیه است.

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن حضور مردم را خاری در چشم دشمنان دانست و افزود: بار دیگر مردم با مشارکت خود باعث نا‌امیدی و کوری دشمن شدند.

وی با تأکید بر اینکه حکومتی که با اراده مردم تشکیل شود پایدار است و هیچ ترفندی نمی‌تواند باعث نابودی آن شود، گفت: مردم ایران افرادی قدرشناس و فهیم هستند و تا زمانی‌که مردم متحد و همدل هستند، دشمن نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

الهیان در ادامه از اجرای 3 هزار فعالیت توسط روحانیان مستقر بروجن خبر داد و گفت: این فعالیت‌ها شامل اقامه نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی، برگزاری گفتمان‌های دینی و کلاس آموزش مفاهیم نهج البلاغه است.

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در رونق یافتن مساجد در راستای جذب مردم و به‌ ویژه جوانان مؤثر دانست و گفت: روحانیان باید با همفکری با مردم در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی تلاش کنند.

انتهای پیام/ح20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول