اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان:

مشکلات جامعه اسلامی جدایی خانواده‎ها از قرآن است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور زنان وخانواده استانداری گلستان گفت: اگر مشکلاتی در جامعه اسلامی وجود دارد علت‎اش جدایی خانواده‎ها از قرآن است.

مشکلات جامعه اسلامی جدایی خانواده‎ها از قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی در همایش آرامش خانواده در سایه‎سار قرآن که ظهر امروز در سالن تبلیغات اسلامی گرگان برگزار شد، اظهار داشت: اگر قرآن به عنوان کتاب آسمانی در زندگی روزمره ما قرار بگیرد تا همه رفتارها و اعمال‎مان را بر مبنای آن شکل دهیم دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت چون معتقدیم قرآن کتاب کاملی است.

وی تصریح کرد: قرآن دین کامل است که تمام نیازهای بشر تا انتهای خلقت در آن گنجانده شده و بروز مشکلات در زندگی نیز به خاطر برداشت‎های سطحی ما از این کتاب زندگی است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان یادآور شد: زمانی که الگو و مدل غربی در نوشتار و منابع ما رخنه کنند و دنیای غرب و دنیای غیر دینی در جامعه ما مورد تبلیغ قرار بگیرند یقینا سبب بروز مشکلات و ناهنجاری هایی در سطح جامعه خواهیم بود لذا باید سعی کنیم با برداشت‎های صحیحی که از قرآن می‎کنیم به سمت یک زندگی قرآنی رهنمون شویم.

مهدوی با اشاره به اهداف این همایش خاطرنشان کرد: مسئله خانواده یکی از مسائل درجه یک کشور است لذا توجه دست‎اندرکاران حوزه بانوان و خانواده بر این نکته معطوف شده که زنان برای احیا خانواده باید بر اساس معیارهای دینی استوار باقی بمانند و در این راستا نیز تلاش کنند.

وی در پایان عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید برنامه‎های کلان کشور بر مبنای تحکیم بنیان خانواده قرار گیرد، لذا ما نیز هر چه در این حوزه تلاش کنیم باز هم کم است و بیشتر از گذشته نیازمند گام‎های ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برای تحکیم نظام خانواده هستیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول