اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مداحان و شاعران برگزار می‌شود

تجلیل از پیرغلامان اهل بیت (ع) در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم از برگزاری همایش مداحان و شاعران و تجلیل از پیرغلامان اهلبیت (ع) در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از پیرغلامان اهل بیت (ع) در جهرم

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: برگزاری همایش مداحان، شاعران و پیرغلامان اهل بیت (ع) حرکت بسیار زیبا و ارزشمندی است چراکه امر تقدیر از این افراد برجسته سال‌ها بر زمین مانده بود.

وی با بیان حضور شاعران آیینی در این همایش افزود: این همایش با حضور مداحان، شاعران آیینی و مذهبی و برخی مسئولان محلی برگزار می‌شود و غلامرضا سازگار و احد ده بزرگی به سخنرانی و شعرخوانی می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با بیان اینکه در این همایش از پیرغلامان اهل بیت (ع) تجلیل می‌شود، بیان داشت: پیرغلامان حسینی افرادی هستند که عمر با برکت خود را در عرصه خدمت به آستان مقدس سیدالشهدا (ع) و نهضت عاشورایی سپری کرده‌ و در این زمینه فعالیت‌های ارزشمندی را رقم زده‌اند که با این وصف باید مورد توجه و تقدیر واقع شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی سبب می‌شود کسانی که داعیه‌دار دین و عدالت بوده و نیز افرادی که درصدد پیمودن راه راستین هستند خود را زیر این علم قرار دهند و مورد عنایت ویژه سیدالشهدا (ع) قرار گیرند.

حسینی تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری این همایش، حضور جوانان به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر با پیرغلامان حسینی جهرم و همچنین نوع و سبک عزاداری و نوحه‌خوانی ضروری است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول