اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی؛

همایش تجلیل از پیرغلامان و جوان‌غلامان امام حسین(ع) برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از پیرغلامان، نوغلامان و جوان‌غلامان امام حسین(ع) به همت مجمع عاشقان حضرت محسن(ع) با پیام آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد.

همایش تجلیل از پیرغلامان و جوان‌غلامان امام حسین(ع) برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین آئین تجلیل از پیرغلامان، نوغلامان و جوان‌غلامان امام حسین(ع) عصر امروز با حضور جمعی از مداحان، سخنرانان و خادمین امام حسین(ع) در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد.
در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی مشاور استاندار قم، پورامینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین چهل‌اخترانی، حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و حجت‌الاسلام والمسلمین دانشمند برگزار شد، یکی از نوجوان غلامان امام حسین(ع) اشعاری را در مدح و منقبت امام حسین(ع) قرائت کرد.
همچنین در این مراسم پیام تصویری آیت‌الله صافی گلپایگانی به مناسبت سومین آئین تجلیل از پیرغلامان، نوغلامان و جوان‌غلامان امام حسین(ع) به نمایش درآمد.
آیت‌الله صافی گلپایگانی در این پیام با بیان اینکه خدمت‌کردن در دستگاه امام حسین(ع) ارزش بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: خادمان و نوکران امام حسین(ع) باید قدر خود را بدانند و از فرصت نوکری در دستگاه خاندان اهل‌بیت(ع) بهترین استفاده را داشته باشند.
وی ادامه داد: مداحانی که در مجالس اهل‌بیت(ع) اشعاری را قرائت می‌کنند باید مراقب باشند که اشعار آنها اشکال نداشته باشد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول