اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در علوم پزشکی شیراز صورت گرفت

فارغ‌التحصیلی نخستین دانشجوی دکترای اپیدمیولوژی

خبرگزاری فارس: نخستین دانشجوی دوره دکترا در رشته اپیدمیولوژی از دانشکده بهداشت و تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ‌التحصیل شد.

فارغ‌التحصیلی نخستین دانشجوی دکترای اپیدمیولوژی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس دانشکده بهداشت و تغذیه شیراز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دوره Ph.D و دستیاری اپیدمیولوژی با همت، تلاش و پی‌گیری‌های مجدانه مدیر و اساتید گروه اپیدمیولوژی و مدیریت ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 86 برای نخستین بار به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز، شهید بهشتی و تهران تاسیس شد.

مسعود نقاب افزود: در اسفند ماه جاری پس از چهار سال مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر آموزشی و پژوهشی اساتید و سختکوشی و پشتکار دکتر عباس علی‌پور دانشجوی نخبه گروه اپیدمیولوژی، وی با دفاع از پایان‌نامه خود به عنوان نخستین دانشجوی دوره دکترا در رشته اپیدمیولوژی از دانشکده بهداشت و تغذیه شیراز فارغ‌التحصیل شد.

وی اضافه کرد: «بررسی عوامل خطر ابتلای به عفونت HCV در دو سطح فردی و خانوادگی در زوج‌های مبتلا به عفونت HIV شیراز در سال 1390» عنوان پایان‌نامه نخستین دانش‌آموخته دوره دکترا در رشته اپیدمیولوژی در شیراز بود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول