اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

تغذیه فکری مبلّغان بسیار مهم است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تغذیه فکری مبلّغان بسیار مهم است و در امر تبلیغ، باید با خرافات رایج در جامعه مقابله شود.

تغذیه فکری مبلّغان بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام حسین صبوری از برگزاری کارگاه آموزشی مبلغان زن سنتی (خانم جلسه‏ای‏ها) در شاهرود خبر داد.

وی ساماندهی مبلّغان زن سنتی، تشکل پرونده، شناخت ظرفیت، فرصت و تهدیدها را از مهم‏ترین اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد.

رئیس اداره امور فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: هدف‏گذاری صحیح تبلیغی، گسترش فرهنگ غنی اسلام، تحقق و عملی کردن احکام الهی در حوزه بانوان، مقابله با تهاجم فرهنگی و خرافات رایج در جامعه، کاهش آسیب‏ها و انحرافات، تقویت و تغذیه فکری مبلّغان زن از دیگر اهداف مهم برگزاری کارگاه آموزشی مبلّغان زن سنتی است.

حجت‏الاسلام حمید عبداللهیان، استاد فلسفه حوزه و دانشگاه‏های شاهرود و احمدی، استاد حوزه علمیه امام صادق(ع) خواهران این شهر نیز در این کارگاه در خصوص مباحث اعتقادی، احکام شرعی از قبیل  تقلید، نماز و روزه  مطالبی را بیان کردند.

در پایان این کارگاه آموزشی که در محل سالن آمفی‏تئاتر مرکز آموزشی فنی و حرفه‏ای شاهرود برگزار شد، آزمون کتبی شامل عقاید، احکام و اطلاعات عمومی از شرکت کنندگان به عمل آمد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول