اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

حفاری در اراک ممنوع است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اراک گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان حق هیچگونه حفاری در ایام نوروز در سطح شهر را ندارد.

حفاری در اراک ممنوع است

مجتبی خراجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به لزوم زیباسازی شهر به ویژه در ایام نوروز از 15 اسفند ماه تا 15 فروردین به هیچ عنوان نباید حفاری در سطح شهر صورت گیرد و دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق، گاز و مخابرات باید هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم حفاری‌ها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات به عمل آمده در ستاد استقبال از بهار زیباسازی و آماده‌سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار شهرداری قرار گرفته که تمامی دستگاه‌ها باید در این امر مهم یاری‌گر شهرداری باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اراک بیان داشت: در راستای آماده‌سازی شهر به منظور ورود مسافران نوروزی ساماندهی دست‌فروشان و سدکنندگان معابر، بهسازی فضای تفریحی و رفاهی، آذین‌بندی و نورپردازی شهر، ساماندهی تابلوهای راهنمای مسیر حریم جاده ها در ورودی شهرها، لکه‌گیری آسفالت در سطح شهر، رنگ آمیزی آب نماها، رنگ آمیزی جداول، رفت و روب معابر، رفع نواقص احتمالی تلفن‌های همگانی توسط شرکت مخابرات، رفع نقص دستگاه‌های خودپرداز توسط بانک‌ها و... از جمله اموری است که در دستور کار قرار گرفته است.

خراجی با بیان اینکه سازمان‌های تابعه شهرداری در این ایام به صورت شیفت‌های کاری و آماده‌باش به انجام خدمات می‌پردازند گفت: ستاد استقبال از بهار با پنج زیر کمیته خدمات شهری و زیباسازی، کمیته تفریحی،کمیته عمرانی، کمیته حمل و نقل و اطلاع‌رسانی در شهرداری اراک تشکیل شده است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول