اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز 91

اجرای طرح نوروزی شهرداری بجستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار بجستان از آغاز اجرای طرح نوروز 91 این شهرداری به منظور آماده کردن فضای بجستان در ایام نوروز خبر داد.

اجرای طرح نوروزی شهرداری بجستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، سیدمرتضی مرجانی اظهار داشت: در چارچوب این طرح فعالیت‌های مختلفی از جمله زیباسازی محیط شهری و ایمن‌سازی معابر توسط شهرداری در سطح شهر اجرا می‌شود.

شهردار بجستان تصریح کرد: اموری نظیر به‌سازی سرویس‌های بهداشتی عمومی، ساماندهی کمپ‌ها و مکان‌های اسکان مسافران نوروزی، به‌سازی میادین ورودی شهر و دیوارکشی کانال‌ها برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به خارج از شهر نیز اجرایی شده است.

مرجانی ادامه داد: فعالیت‌هایی نیز به منظور ترویج فرهنگ مصرف صحیح منابع آب صورت گرفته و نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها برای بهینه‌سازی اوقات فراغت شهروندان صورت گرفته است.

شهردار بجستان اجرای مسابقه شهر به شهر در این شهر به منظور ایجاد شور و نشاط در گروه سنی نوجوانان و اهدای جوایز به دانش‌آموزان شرکت کننده را از دیگر اقدامات شهرداری بجستان به مناسبت سال جدید عنوان کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول