اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه متحد اصولگرایی حضور مردم را قدر دانست

انتخابات مجلس نشان رویش جوانه‌های امید در دل ملت بود

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایی با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات 12 اسفند این حضور را نشان رویش جوانه‌های امید در دل ملت اعلام کرد.

انتخابات مجلس نشان رویش جوانه‌های امید در دل ملت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه جبهه متحد اصولگرایی در استان اردبیل که عصر امروز منتشر شد، با اشاره به گستردگی حضور مردم در صحنه انتخابات بیان شده است که دشمن از این حضور و به واسطه آگاهی مردم از موضع خصمانه خود عقب‌نشینی کرده و امروز به شیوه‌های دیگر قصد مراوده و گفت‌وگو با ملت ایران را دارد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: احساس پاک مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن نشان روشنی از پشتیبانی مردمی نظام دارد که عده‌ای تلاش می‌کنند شکوه و هیبت آن را بشکنند.

جبهه متحد اصولگرایی افزوده است: آن چه که در 12 اسفند رخ داد یک حرکت بی‌نظیر مردمی در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب در دفاع از کیان و موجودیت نظام اسلامی است که همه به صحنه آمدند تا استکبار را به زانو درآورند.

در این بیانیه از منتخبان مردم خواسته شده با اتحاد و همدلی و در یک مسیر تعالی نظام اسلامی کوشش و تلاش مجاهدانه‌ای داشته باشند تا عزت و سعادت مردم ایران را در تمام عرصه‌ها رقم بزنند.

به گزارش فارس، جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان اردبیل نیز با صدور بیانیه‌ای از حماسه ملی ایرانیان قدردانی کرده و آورده است: با تبریک حماسه ملی حضور ملت در نهمین دوره انتخابات مجلس در پیشگاه امام عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و هم‌استانی‌های ولایتمدار و حسینی اردبیل امید است آن که اتفاق افتاده قطعاً پیروزی ملت بود و این حرکت امیدبخش با تلاش و سعی نمایندگان راه یافته به مجلس استمرار پیدا کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تداوم عزت و سعادت انقلاب در مقطع کنونی رهین مشارکت وسیع ملتی است که همیشه در پایبندی به راه امام و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب ذره‌ای از همت و حمیت دست بر نداشته و موج وسیع حضور مردم در 12 اسفند برگ زرینی شد در کارنامه درخشان و جاودان انقلاب اسلامی در دهه چهارم انقلاب.

در بخش پایانی این بیانیه با اشاره به تبریک جبهه ایستادگی استان به منتخبان ملت، پیروز اصلی این انتخابات را آحاد مردم توصیف کرده و از همه کاندیداها و طرفداران آنها در ایجاد فضای پرشور و نشاط تقدیر و تشکر شده و لازم به توضیح است که از لیست این جبهه دو نفر کاندیدا به مجلس راه یافته و برای دور دوم نیز کاندیدای خود را معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول