اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد واحد سوادکوه:

50 مقاله به همایش اثربخشی فرهنگی در دانشگاه‌ها ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، گفت: 50 مقاله به همایش منطقه‌ای علمی پژوهشی راهکارهای تعالی و اثربخشی فرهنگی در دانشگاه‌ها ارسال شده است.

50 مقاله به همایش اثربخشی فرهنگی در دانشگاه‌ها ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام علی رضانژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش منطقه‌ای علمی پژوهشی راهکارهای تعالی و اثربخشی فرهنگی در دانشگاه‌ها از ارسال 50 مقاله به این همایش خبر داد.

وی گفت: 30 مقاله به عنوان مقالات مورد قبول، پذیرش شده‌اند. تعداد 10 مقاله نیز در این همایش ارائه می‌شود.

رضانژاد از همکاری نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان مازندران، پژوهشکده مطالعات میان فرهنگی، دبیرخانه منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه‌های استان، و واحد‌های دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی، جویبار، شیرگاه قائمشهر خبر داد.

این مسئول ادامه داد: این همایش در 16 اسفند از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 15 عصر در تالار ابن‌سینای دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه برگزار می‌شود.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به سخنرانی افتتاحیه و اختتامیه این همایش، گفت: مدیرکل نظارت و ارزشیابی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد کشور به عنوان سخنران افتتاحیه و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران به عنوان سخنران اختتامیه انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در 15 محور برگزار می‌شود که نقش دانشگاه در کاهش شکاف نسلی، نقش دانشگاه در اثربخشی و تعالی فرهنگی از نظر مقام معظم رهبری، نقش رسانه‌ها در توسعه دانشگاه‌ها، نقش نماز در تعالی دانشجویان و نقش جهاد اقتصادی در تعالی و اثربخشی فرهنگی دانشگاه‌ها بخشی از محورهای مقاله‌های ارسالی است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول