اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش زمین‌شناسی فلات ایران اعلام کرد

ارسال 250 مقاله به همایش زمین‌شناسی زرند

خبرگزاری فارس: دبیر علمی دومین همایش زمین‌شناسی فلات ایران گفت: 250 مقاله به دبیرخانه دومین همایش زمین‌شناسی در زرند ارسال شده است.

ارسال 250 مقاله به همایش زمین‌شناسی زرند

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: پس از برگزاری موفق نخستین همایش زمین‌شناسی فلات ایران در اسفند‌ماه سال 89 و پس از ارزیابی‌های اولیه در دبیرخانه، برگزاری همایش دوم در دستور کار قرار گرفت که پس از اعلام فراخوان، تعداد 248 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسید.

وی بیان داشت: مقالات علمی در محورهای پترولوژی، زمین‌شناسی اقتصادی، زیست محیطی و پزشکی، چینه‌شناسی، دیرینه‌شناسی، پالئواکولوژی، رسوب‌شناسی و سنگ‌شناسی، تکتونیک، ژئوفیزیک و زلزله، زمین‌شناسی نفت و سایر محورهای وابسته با حضور استادان و اندیشمندان سراسر کشور ارائه می‌شود.

امیری تصریح کرد: از تعداد 248 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش 115 مقاله به صورت سخنرانی و 77 مقاله به صورت پوستر توسط کمیته علمی همایش پذیرفته شده‌اند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد زرند زمان برگزاری همایش را 13 و 14 اسفند ماه جاری عنوان کرد و افزود: تمام مقالات پذیرفته شده در سالن‌های مختلف و از قبل پیش‌بینی شده دانشگاه آزاد زرند ارائه می‌شوند. 

امیری ‌با قدردانی از همکاری مسئولان و کمیته‌هایی که با تمام توان وقت و انرژی خود را صرف برگزاری خوب و در خور شأن شرکت کنندگان کرده‌اند، اذعان داشت: امیدواریم شرکت کنندگان در همایش بتوانند طی مدت دو روز برگزاری از دستاوردهای علمی این همایش به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول