اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کمیته اسکان و پذیرایی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان:

قیمت هتل در اصفهان نوروز91 بین 45 تا 190 هزار تومان است

خبرگزاری فارس: نماینده کمیته اسکان و پذیرایی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: قیمت یک شب اقامت در هتل از یک تا پنج ستاره حداقل 45 هزار تومان دو تخته و هتل پنج ستاره 190 هزار تومان دو تخته مشخص شده است.

قیمت هتل در اصفهان نوروز91 بین 45 تا 190 هزار تومان است

ماشاالله میرکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از اسکان به نتایج نظرسنجی استقبال مسافران نوروزی در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی نتایج نظرسنجی که از مسافران نوروزی در طی 10 روز در ایام عید صورت گرفت، 30 درصد مسافران از ظرفیت اسکان آموزش و پرورش، 19 درصد از ظرفیت اسکان کمپ‌ها و 31 درصد از ظرفیت خانه‌های استیجاری و منزل اقوام استفاده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته سیاست بر کاهش و حذف چادر خوابی گذاشته شده است،افزود: شهر اصفهان در حال حاضر مراکز اقامتی با حدود 7 هزار تخت آماده سرویس دهی به یک هزار تا یک هزار و 100 نفر مسافر است.

نماینده کمیته اسکان و پذیرایی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان تصریح کرد: در مجموع و در کل استان 77 هتل داریم که ظرفیت پذیرش 9 هزار نفر را دارد.

وی همچنین وجود 60 واحد بین راهی را از دیگر خدمات نوروزی امسال برشمرد و گفت: زیر نظر کمیته بازرسی و نیز نمایندگان سازمان میراث فرهنگی به شکایات مردمی رسیدگی و از 28 اسفند تا 13 فروردین فعال می‌شود.

میرکاظمی ارائه تسهیلات استاندارد سازی هتل‌های یک ستاره را از طریق چهار بخش خصوصی برشمرد و گفت: ارتقاء کیفی خدمات هتل‌ها افزایش پیدا کرده و نیز در راستای حمایت از بخش صنایع دستی نمایشگاهی از صنایع دستی در نوروز 91 برپا می‌شود.

وی به قیمت مراکز اقامتی اشاره کرد و بیان داشت: قیمت یک شب اقامت در هتل از یک تا پنج ستاره حداقل 45 هزار تومان دو تخته و هتل پنج ستاره 190 هزار تومان مشخص شده است که در مورد قیمت مهمان‌پذیرها هنوز قیمت واحد ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/خ۲۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول