اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر:

شوشتر نیازمند احداث 20 هتل است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان شوشتر گفت: در افق سال 1404، شهرستان شوشتر نیازمند 20 هتل سه ستاره است.

شوشتر نیازمند احداث 20 هتل است

امیر رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در افق سال 1404 شهرستان شوشتر نیازمند تأسیس 20 هتل سه ستاره است و در این‌باره باید تلاشی مضاعف شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شوشتر از دارا بودن یک هتل نیز محروم است، افزود: باید تلاش کرد تا سرانه تخت‌های اقامتی در سطح شهرستان شوشتر به سرانه‌ای استاندارد مبدل شود و در این‌باره نیازمند همت مسئولان استانی و شهرستانی هستیم.

رسولی خاطرنشان کرد: از سال 84 در سطح شهر شوشتر سرمایه‌گذاری به نام آدامون برای ساخت هتل اقدام کرده است که تاکنون برای پرداخت وام این سرمایه‌گذار امروز و فردا می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی از محل احداث شده توسط این سرمایه‌گذار به عنوان طویله استفاده می‌شود که این اقدام جای تأسف دارد.

وی تأکید کرد: ساخت هتل از امور زیربنایی است که در هر شهرستان به ویژه شوشتر که سابقه تاریخی بسیار طولانی دارد احداث آن نیاز است و به این دلیل باید در این کار تسریع شود.

وی افزود: در شرایط کنونی گردشگرهای بسیار زیادی برای تفریح به شهرستان شوشتر می‌آیند ولی به دلیل نبود مکان برای اسکان مجبور هستند که حتماً شهر را ترک کنند و به این دلیل انتفاع زیادی از حضور این افراد در شهرستان شوشتر به مردم نمی‌رسد.

رسولی با اشاره به اینکه باید به این پروژه با دید باز نگاه کرد، خاطرنشان کرد: ساخت هتل اقدامی فرهنگی است و به این دلیل باید شهرداری شوشتر با تمام توان در راستای یاری کردن بخش خصوصی تلاش کند و به این دلیل نباید این پروسه زمان‌بر باشد.

رئیس شورای شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه هفت شهردار دیگر در شوشتر نیز این پروژه را به تعویق انداخته‌اند، تأکید کرد: شهرداری در این‌باره باید تنها صادر کننده مجوز باشد و عوارضات خود را دریافت کند و همه تعهدات را برعهده مالک زمین و سرمایه‌گذار بداند.

رسولی با اشاره به اینکه باید مجوز این هتل در کمترین زمان ممکن انجام شود، تأکید کرد: باید تلاش کرد تا مجوز ساخت و ساز این هتل در کمترین زمان ممکن صادر شود و در این‌باره باید شهردار خود شخصاً وارد عمل شود و دستورات مقتضی را صادر کند.

گفتنی است بیش از 10 سال است که سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرستان شوشتر با داشتن زمین و تقاضا هنوز نتوانسته است مجوزی برای ساخت و ساز در زمین خود برای احداث هتل دریافت کند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول