اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای استان اردبیل:

افزایش پوشش فاضلاب اردبیل در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: افزایش جمعیت زیر پوشش فاضلاب و ایجاد تصفیه‌خانه‌های جدید فاضلاب در اولویت برنامه‌های بلند مدت شرکت‌ آبفای اردبیل است.

افزایش پوشش فاضلاب اردبیل در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های فاضلاب استان اردبیل اظهار داشت: در سال 91 تمام همت خود را به کار می‌بندیم تا زمینه بهره‌مندی درصد بالایی از مردم را از طرح‌های فاضلاب افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اجرای فاضلاب در شهرستان‌های استان با جدیت تمام در حال پیگیری است، افزود: پروژه فاضلاب شهرستان نمین از دو سال پیش آغاز شده که عملیات اجرایی آن به سرعت در حال انجام و تکمیل شدن است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل با بیان اینکه در نظر داریم پوشش 100 درصدی فاضلاب را در اردبیل شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: با تلاش و اهتمام مسئولان وزارت نیرو می‌توانیم با پیگیری این موضوع زمینه بهره‌مندی تمام مردم استان از فاضلاب را فراهم کنیم.

حسن‌زاده با اشاره به این که حساسیت لازم در تصمیم‌گیران کلان کشور در بخش آب و فاضلاب چندان جدی نیست، بیان داشت: باید اعتبار ویژه‌ای برای این امر در نظر گرفته شده و به نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این بخش تبدیل شود.

این مسئول در زمینه اجرای اصل 44 قانون اساسی نیز افزود: تعیین تکلیف مالکیت تاسیسات، خود گردانی واحد‌های زیر پوشش، اقتصادی کردن فعالیت‌ها و مطالعه برای برون سپاری تمام فعالیت‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی از جمله برنامه‌هایی بوده که بخش‌هایی از آن طی دو سال اجرا و به صورت مداوم در حال مطالعه می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل پوشش کامل جمعیت شهری استان در بخش آب، تأمین آب شرب مناسب، اصلاح شبکه آب، تامین فشار و رفع کمبود آب با توجه به رشد جمعیت و تحویل‌گیری شهرهای جدید، افزایش کیفیت آب تحویلی با ارتقای مطلوبیت کلر باقیمانده بالای 99 درصد، کاهش هزینه‌های مواد شیمیایی با مدیریت بهینه فرآیندهای تصفیه آب، تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفیت، کاهش میزان پرت آب شبکه به مقدار یک درصد نسبت به سال قبل و بازسازی و بهسازی تاسیسات، شبکه و انشعابات و زون‌بندی شبکه را از برنامه‌های بلند مدت شرکت آبفای استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن‌زاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: افزایش جمعیت تحت پوشش فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه‌های جدید فاضلاب برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست و منابع زیر زمینی، پایش مداوم تصفیه خانه ها برای بالا بردن کارآیی در رسیدن به استانداردهای زیست محیطی و مهندسی مجدد تاسیسات و تجهیزات فاضلاب از مهم‌ترین برنامه‌های بلند مدت شرکت آبفای استان اردبیل می‌باشد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول