اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی:

روستاهای 6 شهر آذربایجان غربی فاقد فاضلاب هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: روستاهای 6 شهر آذربایجان غربی فاقد تاسیسات و امکانات فاضلاب هستند.

روستاهای 6 شهر آذربایجان غربی فاقد فاضلاب هستند

 رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تامین اعتبار برای ایجاد امکانات فاضلاب در روستاها بر حسب شاخص‌های جمعیتی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با کمبود اعتبار برای اجرای طرح‌های فاضلاب در روستاها مواجه هستیم، تصریح کرد: در سالهای گذشته دولت توجه ویژه‌ای به روستاهای استان داشت و امید می‌رود این روند در سالهای آینده نیز تداوم یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه‌های فاضلاب در روستاهای استان در حال انجام است، افزود: اجرای این پروژه‌ها در 6 شهر استان آذربایجان غربی روند رو به رشدی دارد که با اتمام عملیات فاضلاب در این روستاها، ایجاد تاسیسات فاضلاب در سایر روستاهای استان نیز با تامین اعتبارات لازم امکان‌پذیر خواهد شد.

اکبری با بیان اینکه دهه فجر امسال نخستین پروژه فاضلاب در سطح روستاهای استان افتتاح شد، گفت: برای بهره‌برداری از این سامانه بیش از 25 میلیارد ریال هزینه شده و با افتتاح آن 794 خانوار روستایی با جمعیتی بیش از 3 هزار و 650 نفر از شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول