اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ایجاد بیش از 9 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با پرداخت 307 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی زمینه اشتغال 9 هزار و 279 نفر در این استان فراهم شد.

ایجاد بیش از 9 هزار فرصت شغلی در چهارمحال و بختیاری

الماس مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یکی دیگر از طرح‌های حمایتی بانک کشاورزی است که به‌ منظور حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد در سال ‌جاری 168 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به 5 هزار و 301 نفر در این استان پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات شامل تسهیلات قرض‎الحسنه مسکن روستایی برای احداث و مرمت مسکن روستاییان است.

مجیدی ادامه داد: شعب بانک کشاورزی استان در قالب این تسهیلات به تعداد 195 خانوار روستایی افزون بر یک هزار و 975 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت تسهیلات ازدواج را از دیگر تسهیلات اعطایی این بانک برشمرد و گفت: این تسهیلات در اختیار زوج‌های جوانی است که قصد دارند سنت حسنه ازدواج را بجا آرند که این افراد می‎توانند تا سقف 60 میلیون ریال تسهیلات قرض‎الحسنه چهار درصدی ازدواج از بانک کشاورزی دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان دی‌ماه سال‌ جاری به تعداد 2 هزار و 510 نفر افزون بر 65 هزار و 685 میلیون ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده است.

مجیدی با اشاره به دیگر تسهیلات اعطایی این بانک به متقاضیان، گفت: سایر زمینه‌های پرداخت تسهیلات قرض‎الحسنه شامل قرض‌‎الحسنه زنان سرپرست خانوار، طرح ایران، معیشتی، قرض‌الحسنه متفرقه و جوانان، سفر ریاست جمهوری، قرض‎الحسنه کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر پرداخت‌های قرض‎الحسنه است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری حمایت از طرح‌های دولت دهم برای رفع بیکاری را از دیگر فعالیت‌های مهم بانک کشاورزی برشمرد و افزود: در این راستان پرداخت تسهیلات قرض‎الحسنه مشاغل خانگی در دستور کار قرار گرفته است که شعب بانک کشاورزی در سال ‌جاری با پرداخت افزون بر307 میلیون ریال زمینه اشتغال 9 هزار و 279 نفر را فراهم کرده است.

وی در ادامه به فارغ‌التحصیلان بانک کشاورزی توصیه کرد با مراجعه به شعب بانک کشاورزی و ارائه طرح اقتصادی در بخش کشاورزی از این اعتبارات در راستای توسعه بخش کشاورزی این استان بهره‌مند شوند.

مجیدی ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون افزون بر 89 نفر با دریافت 8 میلیارد و 679 میلیون ریال تسهیلات برای انجام فعالیت‌های مختلف در این استان با مراجعه به شعب این بانک از این تسهیلات استفاده کرده‌اند

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول