اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره بهزیستی استان مرکزی خبر داد

برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین در حوزه مسکن و اشتغال

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان مرکزی از برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین در حوزه مسکن و اشتغال خبر داد.

برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین در حوزه مسکن و اشتغال

احمد حاج‌دایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره 25 ماه جاری و با حضور 300 نفر از خیرین در شهرستان دلیجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جلب مشارکت‌های خیرین در تامین زمین برای مسکن مددجویان شهرستان اراک یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان مرکزی بیان داشت: در حال حاضر تامین زمین برای ساخت مسکن در شهر اراک با کمبودهایی مواجه است و از آنجا که به دلیل شرایط خاص مددجویان امکان رفت و آمد آنها به شهرهای امیرکبیر و مهاجران با مشکلاتی همراه خواهد بود می‌طلبد مسکن مورد نیاز آنها در شهر اراک ساخته شود.

حاج‌دایی گفت: تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز مددجویان در پرداخت سهم آورده‌ از دیگر نیازهای بخش مسکن است که انتظار می‌رود در این جشنواره بتوانیم مشارکت خوبی از خیران را جلب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کسب رتبه برتر این معاونت در بین استان‌های کشور خبر داد و اذعان داشت: بر اساس ارزیابی بهزیستی کشور بهزیستی استان مرکزی موفق شد در بخش مشارکت‌‌های مردمی در بین استان‌های مختلف رتبه برتر را از آن خود کند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول