اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای اصولگرا در حوزه انتخابیه رفسنجان:

اشتغال یکی از ابزارهای آبادانی و توسعه است

خبرگزاری فارس: کاندیدای اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه رفسنجان و انار گفت: اشتغال یکی از ابزارهای توسعه و آبادانی است و با استفاده از امکانات موجود اشتغالزایی امری واجب است.

اشتغال یکی از ابزارهای آبادانی و توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین آذین چهارشنبه شب در جمع فرهیختگان، کسبه، اصناف، جامعه پزشکی، دانشگاهیان و دیگر اقشار مردم با اشاره جلب اعتماد مردم و تعهد نسبت به انجام وظیفه اظهار داشت: کمک و پشتوانه مردم همچون سال‌های جنگ مایه موفقیت است و در جامعه‌ای که شایسته‌سالاری بر آن حاکم باشد، پیروزی دور از دسترس نیست.

وی افزود: من به میدان آمدم تا در صورت انتخاب صادقانه و با اخلاص با کمک مردم شهر را بسازیم و آرامش سیاسی به وجود آوریم.

آذین عنوان کرد: عظمت ایران بر محوریت ولایت است و مردم ولایتمدار می‌دانند، جز در خط رهبر بودن برایشان معنایی ندارد.

وی بیان داشت: رفسنجان و انار با آن همه جاذبه گردشگری که بیش از 250 نوع است، می‌توانست چهره‌ای بهتر از این داشته باشد که به یاری خدا میسر می‌شود.

آذین به توجه ویژه به کشاورزان اشاره و بر انتقال آب به رفسنجان تأکید کرد.

وی ابراز داشت: مسئله آب رفسنجان باید به پروژه‌ای ملی بدل شود، زیرا 15 درصد از پسته تولیدی دنیا در رفسنجان برداشت می‌شود و اگر خشکسالی‌ها ادامه یابد، ضرر زیادی به باغداران و در حقیقت عموم مردم می‌رسد.

کاندیدای اصولگرای نهمین دوره مجلس به فعال کردن منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد نیروگاه، بهره‌برداری از معادن، ایجاد صنایع بالا و پایین دست مس در خود منطقه، توسعه شهرک‌های صنعتی، جذب سرمایه‌گذار و جلب اعتماد وی می‌تواند در راستای پیشرفت رفسنجان مؤثر باشند.

آذین با تأکید بر گرفتن حق روستاییان اطراف سرچشمه و پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام را در برنامه‌های خود عنوان و خاطر نشان کرد: اشتغال یکی از ابزارهای توسعه و آبادانی است که با تمام وجود برای ایجاد آن همت می‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول