اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

اصل 48 قانون اساسی برای خراسان‌شمالی انجام نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اصل 48 قانون اساسی مربوط به توسعه متوازن مناطق برای خراسان شمالی انجام نشده است.

اصل 48 قانون اساسی برای خراسان‌شمالی انجام نشده است

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه اصل 48 قانون اساسی به توسعه متوازن مناطق صراحت دارد، اظهار داشت: با وجود تلاش‌هایی که برای ارتقای شاخص‌ها در استان انجام شده، اما خراسان شمالی در اکثر شاخص‌ها با میانگین کشوری فاصله دارد.

وی تصریح کرد: البته در این راستا تمام مسئولان استان به ویژه شخص استاندار دغدغه داشته و پیگیر توسعه و پیشرفت خراسان شمالی هستند.

ثروتی با اشاره به مسئولیت‌هایی که نمایندگان مجلس در قبال مردم و جامعه دارند، اظهار داشت: نمایندگان زمانی که وارد مجلس شده در مقابل قرآن کریم سوگند یاد می‌کنند که برای دستاوردهای انقلاب و احقاق حقوق مردم تلاش کنند.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نظام اسلامی که برای رسیدن به آن نمایندگان مجلس در آن نقش موثری دارند را تحقق سند چشم انداز توسعه نظام و برنامه 5 ساله عنوان کرد.

وی افزود: بر اساس اهداف سند چشم انداز هزار و 404 باید کشورمان رتبه اول در بخش‌های مختلف را در سطح منطقه کسب کند.

ثروتی اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت تمام قوا اهداف برنامه چشم‌انداز نظام در بخش‌های مختلف توسعه اقتصادی، علم و دانش، کار و اشتغال و رفع بیکاری تحقق یابد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول