اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی خبر داد

اجرای طرح ترافیکی در هسته مرکزی ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی گفت: در ایام نوروز امسال طرح‌های ویژه نوروزی در هسته مرکزی شهر ارومیه اجرایی می‌شود.

اجرای طرح ترافیکی در هسته مرکزی ارومیه

 منصور ملازاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: موارد مورد نظر در ارتباط با کاهش میزان ترافیک شهر ارومیه مورد بررسی و بحث قرار گرفته است و مقرر شده امسال در هسته مرکزی شهر ارومیه طرح زوج و فرد یا ورود وسیله نقلیه عمومی به هسته مرکزی شهر در ارومیه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با نزدیک شدن به ایام پایانی سال شاهد وجود ترافیک در هسته مرکزی شهر هستیم، افزود: در حال حاضر طرح هایی در سطح شهر به ویژه در هسته مرکزی شهر ارومیه در حال اجرا است که می تواند سبب کاهش میزان بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر شود که این خیابان ها شامل خیابان امام و عطایی ارومیه است.

ملازاده با بیان اینکه لازم است تا برخی از خیابان‌های شهر ارومیه یکطرفه باشند تا شاهد کاهش بار ترافیکی در این شهر شویم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر خطوط ویژه‌ای برای برخی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در تعدادی از خیابانهای شهر در نظر گرفته‌ایم که این امر کاهش ترافیک در آن خیابانها را سبب شده است.

وی با تاکید بر عدم استفاده از خودروهای شخصی در سفرهای درون شهری، اعلام کرد: در بسیاری از موارد می‌بینیم که خودروهایی که در درون شهر تردد می‌کند تک سرنشین هستند که این موضوع بر معضل ترافیک ارومیه دامن می‌زند.

این مسئول تاکید کرد: تا حد امکان باید تلاش شود تا از وسایط نقلیه عمومی در مسافرت‌های درون شهری استفاده شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول