اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم:

حضرت معصومه(س) محور اصلی جشنواره کوثر پرفروغ است

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم محوریت اصلی جشنواره کوثر پرفروغ را حضرت معصومه(س) عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره باید از فرصت حضوری در قم بهره کافی را ببرند.

حضرت معصومه(س) محور اصلی جشنواره کوثر پرفروغ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سعید روحانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی و هنری کوثر پرفروغ که در سالن شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره کوثر پرفروغ یکی از فکرها و ایده‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بود که با حضور و شرکت خواهران به ثمر نشست.

وی خاطرنشان کرد: سهم و حق آثار در عرصه فرهنگی و هنری بیش از برگزاری این جشنواره است، بنابراین به برنامه‌ریزی نیاز داریم تا بتوانیم از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با بیان اینکه حضرت معصومه(س) محور جشنواره فرهنگی و هنری کوثر پرفروغ قرار گرفته است، گفت: آثار پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه(س) به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با خطاب قرار دادن شرکت‌کنندگان جشنواره فرهنگی و هنری مساجد بیان داشت: فرصت حضور در قم را غنیمت بشمارید و از برنامه‌های این سفر معنوی استفاده کنید.

روحانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: برای خداوند مسجدالحرام حرم است و برای پیامبر اکرم مسجدالنبی حرم و برای امیر مومنان کوفه حرمو برای ما اهل بیت قم حرم است.

وی یادآور شد: شما اکنون در حرم اهل بیت(ع) هستید و هر جای قم هستید در حرم اهل بیت(ع) قرار دارید و نفس می‌کشید، باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول