اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب شوشتر:

100 درصد آب شوشتر از چاه تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر گفت: در شرایط کنونی در حال برنامه‌ریزی برای تامین 100 درصد آب شوشتر از چاه انجام شده است و در این باره در حال رایزنی هستیم.

100 درصد آب شوشتر از چاه تامین می‌شود

محراب قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در برخی از مناطق شهری بیش از 40 درصد آب مورد استفاده مردم از رودخانه تأمین می‌شد ولی در شرایط کنونی برای تبدیل این وضعیت به شرایط استاندارد در حال برنامه‌ریزی هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط کنونی در وضعیت آب شهرستان شوشتر گفت: آب شرب شهری از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

قنبری با اشاره به اینکه آب شوشتر از نظر بهداشتی نیز مشکلی ندارد، افزود: آب مورد استفاده در سطح شهر شوشتر از نظر بهداشتی روزانه بررسی و میزان کلرزنی انجام شده در آب شهری کنترل می‌شود و از این نظر مشکلی در بهداشت آب شوشتر وجود ندارد.

این مقام مسئول تأکید کرد: در شرایط کنونی آب مورد نیاز مردم در سطح شهرستان از طریق چاه‌های فلمن تأمین می‌شود که از نظر کیفیت در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

قنبری خاطر نشان کرد: آب شوشتر روزانه از طرف آزمایشگاه مستقر در سطح شهرستان شوشتر بررسی می‌شود و از نظر گندزدایی نیز زیر نظر است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول