اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان بیانیه مشترک صادر کردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان در آستانه یوم‌الله 22 بهمن بیانیه مشترک صادر کردند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان به مناسبت 22 بهمن آمده است: ایران اسلامی، خلق حماسه‌ای دیگر را شاهد است و اقیانوس انسانی پایه‌های تزویر استعمارگران و دشمنان فریب خورده این سامان را به لرزه انداخته است.

این بیانیه می‌افزاید: بر همگان است تا با عزمی جدی و تجدید میثاقی ناگسستنی با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران‌ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای لبیک دوباره گفته و با شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، سهمی از این برکت و عظمت خداوندی را به خود اختصاص دهند.

در ادامه این بیانیه خطاب به مردم همیشه در صحنه و شریف کرمان، تصریح شده است: حضور گسترده شما در تجلی شعور و حماسه، راهپیمایی 22 بهمن، سندی دیگر بر اوراق زرین و پر‌افتخار دیار پر‌آوازه کریمان می‌افزاید و جهانیان این صلابت و پایداری در ارزش‌ها و خون مطهر شهیدان را به نظاره می‌نشینند.

بنابراین گزارش راهپیمایی باشکوه مردم کرمان همراه با سایر نقاط کشور شنبه 22 بهمن ماه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از چهار‌راه طالقانی تا میدان عاشورا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول