اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خواستار شد

سرعت‌گیرها در دشتستان استانداردسازی شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: سرعت‌گیرها در دشتستان استانداردسازی شوند.

سرعت‌گیرها در دشتستان استانداردسازی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های راهسازی دشتستان اظهار داشت: توسعه و عمران شهرستان مهم‌ترین دغدغه مسئولان است و بویژه در توسعه زیرساخت‌های مهم اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی با اشاره به اهمیت طرح‌های راهسازی افزود: بیشترین پروژه‌های مربوط به اعتبارات سال 90 که افتتاح و کلنگ‌زنی شده مربوط به اداره راه و ترابری بوده و اقدامات مهمی در این شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار دشتستان با بیان برخی طرح‌های راهسازی دشتستان خاطر نشان کرد: احداث جاده چهل زرعی، احداث چهار کیلومتر جاده تنگ ارم ـ پرچونک که دو سال است نیمه تمام مانده، احداث و تکمیل روکش کمربندی تنگ ارم به طول یک کیلومتر، تعریض جاده فاریاب ـ طلحه و تعریض جاده‌های نظرآقا به تل سرکوه و نظرآقا به جتوط و سعدآباد از جمله طرح‌هایی است که امیدواریم عملیاتی شوند.

خسروی تصریح کرد: تکمیل آسفالت چهار کیلومتر انتهای باقی مانده شاه پسر مرد، تکمیل و بهسازی مسیر آبپخش، سعدآباد ـ وحدتیه و تکمیل پنج کیلومتر روشنایی محور بزرگراه برازجان ـ بوشهر که دو و نیم کیلومتر آن انجام شده نیز از دیگر طرح‌هایی است که باید انجام شوند.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت زمین‌های کشاورزی و مسکونی مردم آبپخش، سعدآباد و شبانکاره شد و گفت: مالکان این زمین‌ها بعضا 60 الی 70 سال و بیشتر مالک زمین‌ها بوده‌اند که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار دشتستان یادآور شد: نقشه راه 6 خطه بوشهر ـ شیراز را ترسیم کرده‌اند و برازجان را هم باید در نقشه خود ببینند تا مردم ما هم از این محور برخوردار شوند.

خسروی با اشاره به وضعیت سرعت‌گیرها در دشتستان بیان کرد: سرعت‌گیرها و سرعت‌سنج‌های استاندارد باید در این شهرستان نصب شود تا برای مردم مشکل به وجود نیاید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول