اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی دشتستان:

نانواها در دشتستان کارت مهارت فنی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی دشتستان گفت: نانواها در دشتستان کارت مهارت فنی می‌گیرند.

نانواها در دشتستان کارت مهارت فنی می‌گیرند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان نوشاد احمدی در نشست خبری اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به نان تولیدی در نانواهای شهرستان دشتستان از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری بوده است.

وی افزود: از زمان اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها توقع مردم در بحث کیفیت نان بسیار بالا رفته و این امر موجبات دقت نظر نانواها و تولیدکنندگان واقع شده و تا حدود زیادی شاهد بهبود کیفیت نان هستیم.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی دشتستان با بیان اینکه نانواها در دشتستان کارت مهارت می‌گیرند خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در دشتستان نانواها که شامل شاطر و خمیرگیر می‌شود، تا پایان تعطیلات نوروز 91 صاحب کارت مهارت فنی می‌شوند.

احمدی تصریح کرد: این شرکت نهایت سعی و تلاش خود را در راستای بالا بردن رضایت مردمی و سطح کیفی آرد و نان بکار می‌برد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در همین راستا افزود: بحمدالله حدود 95 درصد کار پیش رفته و آخرین آموزش در این راستا 25 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

احمدی گفت: این آموزش‌ها با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای دشتستان، با برگزاری دوره‌های آموزشی و نیز با مساعدت متصدی نانوایی‌ها و شرکت غله برگزار می‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این طرح باعث بهبود وضعیت نانوایی‌ها و ارتقای کیفیت نان که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شرکت است می‌شود.

احمدی با بیان اینکه نظرات و انتقادات مردم در روند بهبودی کیفیت نان تاثیرگذار است اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی تمام ظرفیت موجود را برای رشد و توسعه اقتصادی شهرستان به کار می‌گیریم و امیدوار هستیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول