اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

معدوم شدن 1500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از معدوم شدن 1500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دشتستان خبر داد.

معدوم شدن 1500 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای بهبود وضعیت سلامتی و تندرستی مردم در دشتستان اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است و شاهد رشد بسیار خوبی در عرصه خدمات بهداشتی هستیم.

وی افزود: نظارت بسیار دقیقی بر نحوه تهیه و توزیع مواد غذایی در دشتستان انجام شده و این امر موجب سالم‌سازی جامعه شده است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان با اشاره به تجهیز و تقویت خانه‌های بهداشتی در دشتستان خاطرنشان کرد: در روستاها اقدامات زیادی برای سلامتی و تندرستی مردم انجام داده‌ایم و خانه‌های بهداشتی را تقویت کرده‌ایم.

کهن تصریح کرد: اجرای طرح پزشک خانواده نیز در تمام شهرها و روستاهای دشتستان با کیفیت خوبی در حال انجام است و امیدوار هستیم تمام جمعیت شهری و روستایی تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

وی از نظارت مستمر بر توزیع مواد غذایی در روزهای پایانی سال خبر داد و اضافه کرد: در این طرح تمام مراکز توزیع و فروش مواد غذایی توسط اکیپ‌های مذکور مورد بازدید قرار گرفتند و ضمن بررسی وضعیت بهداشت محیطی آنها مواد غذایی موجود در این مراکز نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان از معدوم شدن هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دشتستان خبر داد و افزود: در این طرح بیش از هزار و ۵۰۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد که مواد غذایی مذکور پس از طی مراحل قانونی معدوم می‌شوند.

کهن اذعان داشت: مواد غذایی مذکور بیشتر در عمده‌فروشی‌ها مشاهده و کشف شده که علت آن ذخیره کردن در انبارها برای مصرف در ایام نوروز بوده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول