اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش میدانی فارس از انتخابات در دشتستان

80 درصد مردم دشتستان در انتخابات مشارکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: 80 درصد مردم دشتستان در انتخابات مشارکت می‌کنند.

80 درصد مردم دشتستان در انتخابات مشارکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، در حالی که کمتر از 18 ساعت تا آغاز زمان انتخابات نهمین دوره مجلس باقی است فضای انتخاباتی در دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان بسیار پرشور است و تمام شش نامزد در رقابتی شانه به شانه برای کسب یک کرسی در بهارستان رقابت می‌کنند.

چهارشنبه‌شب و در آخرین شب تبلیغات رسمی کاندیداها شاهد برگزاری شش میتینگ تبلیغاتی بسیار پرشور در شهر برازجان(مرکز دشتستان) بودیم و نامزدها و هواداران آنها در مقابل ستاد مرکزی خود سخنرانی کردند و ضمن دعوت عمومی به مشارکت در انتخابات، بر شور و حرارت انتخابات افزودند.

در آخرین نظرسنجی‌های میدانی صورت گرفته که توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس در دشتستان و بخش‌های شش گانه صورت گرفته مشارکت بالای 80 درصد در انتخابات مجلس نهم در دشتستان پیش‌بینی می‌شود.

بیش از 80 درصد مصاحبه‌شوندگان بر حضور در پای صندوق‌های رای تاکید کردند و البته از این جمع حدود 20 درصد هنوز نامزد مورد علاقه خود را شناسایی نکرده و در حال بررسی هستند.

رقابت اصلی بین نامزد جبهه متحد اصولگرایان و نامزد مستقل است که بر اساس نظرسنجی صورت گرفته شانس نامزد جبهه متحد برای کسب سهمیه مجلس بیشتر از سایر نامزدها می‌باشد.

از صبح امروز ‌که تبلیغات رسمی نامزدها پایان یافته، تبلیغات به صورت غیررسمی و به صورت نشست‌های خانگی و ملاقات با طرفداران ادامه دارد و این امر تا زمان آغاز رای‌گیری تداوم خواهد داشت.

در شهرهای برازجان و آبپخش و وحدتیه که بیشترین تعداد رای‌دهنده را دارند رقابتی شانه‌به شانه وجود دارد و تا زمان شمارش آرا پیش‌بینی در مورد نامزد برنده بسیار مشکل است و حداقل چهار نامزد شانس بالایی برای ورود به بهارستان دارند.

دشتستان تنها شهرستان استان بوشهر است که به تنهایی یک سهمیه در مجلس دارد.

استان بوشهر با دارا بودن 9 شهرستان، تنها چهار سهمیه در مجلس دارد.

گزارش از امیررضا عباسی

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول