اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان چهارمحال و بختیاری:

مداحان چهارمحال و بختیاری کارت شناسایی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: مسئول کانون مداحان چهارمحال و بختیاری از صدور کارت شناسایی برای مداحان در سراسر استان خبر داد.

مداحان چهارمحال و بختیاری کارت شناسایی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: کانون مداحان شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، کوهرنگ، اردل و فارسان در سال جهاد اقتصادی اقدام به شناسایی و سامان دهی مداحان کردند.

وی افزود: طی فراخوان انجام شده، جمع کثیری از مداحان سراسر استان با مراجعه به کانون‌های مداحان، اقدام به تکمیل فرم شناسایی کردند.

توسلی ادامه داد: دیدار جمعی از مداحان با ولی امر مسلمین جهان را از دیگر برنامه‌های کانون در سال‎جاری اعلام کرد.

معاون تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، همزمان با سراسر کشور، برای مداحان عزیز اهل بیت عصمت و طهارت(ع)‌ استان کارت شناسایی صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در نخستین مرحله، کارت‌های پیرغلامان مداح صادر و در مراحل بعدی برای ستایشگران، ذاکرین و مداح نیز اقدام می‌شود، گفت: این کارت توسط کانون مداحان سراسر کشور تهیه و به عنوان مدرک شناسایی رسمی برای ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محسوب می‌شود.

توسلی، برگزاری جلسات مختلف، گردهمایی و اعزام تعدادی از عزیزان مداح به اردوی زیارتی تفریحی مشهد مقدس را از برنامه‌های این کانون اعلام کرد.

وی به ارتقای سطح علمی مداحان  اشاره و ادامه داد: هماهنگی راه‌اندازی آموزشگاه‌های ویژه آموزش مداحان عزیز و صدور مجوز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط  کانون‌های شهرکرد(ویژه خواهران)، بروجن و لردگان از دیگر برنامه‌های کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری در سال‎جاری است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول