اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکی استان زنجان خبر داد

پایان کلاس مربیگری اسکی در زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکی استان زنجان از پایان کلاس مربیگری اسکی درجه سه در زنجان خبر داد.

پایان کلاس مربیگری اسکی در زنجان

رضا اژدری آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه کلاس‌های بازآموزی مربیگری هر دو سال یک بار باید برگزار شود، اظهار داشت: استان زنجان از سال 85 تا کنون موفق به برگزاری این کلاس‌ها نشده بود.

وی اضافه کرد: کلاس بازآموزی برای مربیان با حضور مرتضی ساوه شمشکی رئیس کمیته آموزش فدراسیون اسکی در زنجان برگزار شد.

دبیر هیئت اسکی استان زنجان با اشاره به برگزاری آزمون نهایی دوره مربیگری درجه سه در زنجان ادامه داد: یک مربی آقا و چهار مربی خانم موفق به گذراندن این دوره شدند.

وی با بیان اینکه پیوند شاه محمدی تنها مربی آقایی بود که موفق به گذراندن دوره مربیگری درجه سه شده است، افزود: ژاله طاهرخانی، ناهید اژدری، نسیم الله‌ یاری و فاطمه شهبازی هم مربیان خانمی بودند که موفق به گذراندن این دوره شدند.

اژدری آزاد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره تعداد مراجعان به پیست پاپایی زنجان در این ایام گفت: تعداد مراجعان به این پیست در روزهای تعطیل به یک هزار و 200 نفر هم می‌رسید.

وی با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه استانی ترکیبی اسکی در زنجان در روزهای گذشته با حضور 22 نفر گفت: رضا اژدری، مهدی اژدری و پیوند شاه محمدی در این مسابقات به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کرده‌اند.

دبیر هیئت اسکی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره کارهای انجام شده برای سایت اسکی در نظر گرفته شده در منطقه چلگان زنجان تصریح کرد: برای راه‌اندازی این سایت ابتدا باید تملک‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه محدوده طرح در نظر گرفته شده برای احداث سایت اسکی چلگان مشخص شده است، افزود: با نهایی شدن تملک‌ها باید نسبت به اصلاح اراضی اقدام شود.

اژدری آزاد مبلغ پیش‌بینی شده برای احداث فاز نخست پیست اسکی چلگان را 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با این مبلغ می‌توان یک پیست اسکی آبرومند در زنجان احداث کرد.

وی تاکید کرد: اگر همه کارهای لازم برای احداث پیست انجام شود می‌توان در شش ماه آینده پیست مورد نظر را احداث کرد.

اژدری آزاد درباره حضور بخش خصوصی برای احداث سایت اسکی در منطقه چلگان زنجان گفت: سرمایه‌گذاری در اسکی برای بخش خصوصی توجیه اقتصادی قابل توجهی ندارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول