اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقا‌بت‌ها

برترین اسکی‏بازان نونهال در آبعلی شناخته شدند

خبرگزاری فارس: پیست اسکی آبعلی پذیرای نونهالانی بود که به رقابت با یکدیگر پرداختند و برترین اسکی‏بازان نونهال در آبعلی شناخته شدند.

برترین اسکی‏بازان نونهال در آبعلی شناخته شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از اداره ورزش و جوانان شهر آبعلی، پیست اسکی آبعلی پذیرای نونهالانی بود که به رقابت با یکدیگر پرداختند تا بهترین‌های آنها در این رشته در شهر آبعلی شناخته شوند.

این دوره از مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان شهر آبعلی و با همکاری هیأت اسکی این بخش برگزار شد و خانواده‌های زیادی را برای تماشای هنرنمایی نونهالان اسکی باز به پیست اسکی آبعلی کشاند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آبعلی در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این رقابت‌ها فقط مختص رده سنی نونهالان بود که جذابیت‌های زیادی داشت و نشان داد که نونهالان این رشته استعدادهای خوبی در اسکی دارند و می‌توانند آینده‏سازان این رشته باشند.

حسین باباییان افزود: این دوره از مسابقات که با عنوان گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، رقابت 40‌ اسکی‏باز نونهال را در دل خود جای داده بود.

وی یادآور شد: در نهایت این مسابقات، با قهرمانی "رسول رضایی" خاتمه یافت؛ این اسکی‏باز خردسال در رقابت با دو برادر توانست نام خود را به‌عنوان نفر اول جام فجر ثبت کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آبعلی در بخش دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، دو برادر روی سکو رفتند که بسیار جالب توجه بود؛ "سجاد" و "امیر شریفایی"، دو نونهال اسکی‏باز بودند که درخشش خوبی داشتند و در نهایت هم دوم و سوم شدند.

باباییان بیان کرد: نونهالان زیادی بودند که اصول اولیه را خوب یاد گرفتند و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی یادآور شد: در برگزاری این دوره از مسابقات جام فجر، هیئت عاشقان مهدی (عج) همکاری خوبی داشته است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول