اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

حماسه 12 اسفند در تاریخ کشور ماندگار می‌ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: مشارکت مردم در پاس صندوق‎های رای بی‎نظیر بوده و حماسه 12 اسفند در تاریخ پرافتخار کشورمان ماندنی خواهد بود.

حماسه 12 اسفند در تاریخ کشور ماندگار می‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‎های این هفته نماز جمعه بهبهان در جمع نمازگزاران این شهرستان ضمن دعوت همه آنها به رعایت تقوای فردی و اجتماعی در همه زمینه‎ها اظهار داشت: همانطور که پیش‎بینی می‎شد مشارکت مردم در انتخابات و حضور در پای صندوق‎های رای بسیار خوب بوده و این روند تا پایان این رویداد بزرگ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با تلاش همه برگزارکنندگان انتخابات زمینه‎های لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای فراهم شده و این مردم هستند که باید با توجه به اهمیت موضوع، به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.

ابوعلی تصریح کرد: قطعا با این مشارکت و حضور، پاسخ قاطعانه‎ای به دشمنان داده و آنها را از ادامه تلاش‎ها برای شکست دادن انقلاب اسلامی ناامید خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مشارکت در این انتخابات رای به نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در بعدازظهر قطعا افزایش یافته و ما شاهد خواهیم بود که چگونه مردم با شور و شوق به ندای رهبری لبیک گفته و در پای صندوق‎های رای حاضر می‎شوند.

خطیب جمعه بهبهان در ادامه خطبه‎های خود به روز احسان و نیکوکاری نیز اشاره کرد و گفت: مردم ما، مردمی نوع‎دوست و خیری بوده که همواره شادی‎های خود را با دیگران تقسیم کرده‎اند.

وی ادامه داد: شایسته است این بار نیز مردم، مستضعفین و نیازمندان را در شادی‎ها و خنده‎های خود در هنگام خرید برای نوروز و سال جدید سهیم کرده و لحظات شادی را برای آنان نیز بسازند.

ابوعلی در پایان خطبه‎های خود با اشاره به دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در بهبهان اظهار داشت: دستگیری سریع و برخورد قاطعانه با مجرمان، علاوه بر شاد کردن دل مردم و دادن آرامش به آنها، باعث خواهد شد که دیگر مجرمان نیز جرات دست‎درازی به سوی مردم در این شهرستان را نداشته باشند که در همین راستا باید از نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: اما همه مردم حق دارند از نیروی انتظامی شهر خود توقع و انتظار داشته باشند که امنیت مناسب و شایسته‎ای برای شهر فراهم کرده و اجازه ندهند چنین اقدامات مجرمانه‎ای در سطح آن به وجود بیاید.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول