اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

196 آموزشگاه بخش خصوصی در اردبیل فعال است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون در استان اردبیل 196 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در بخش خصوصی فعال هستند.

196 آموزشگاه بخش خصوصی در اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری پیش از ظهر امروز در بازدید از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در اردبیل اظهار داشت: دولت با اجرایی کردن طرح مشاغل خانگی، گسترش آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را نیز در این راستا در راس قرار داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد افزایش این آموزشگاه‌ها در استان هستیم، افزود: در سال جاری 24 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در اردبیل تاسیس و راه‌اندازی شده و با این روند ما شاهد فعالیت 196 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل هستیم.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل خاطرنشان کرد: این اداره کل برای توسعه آموزش‌های مهارتی و ایجاد اشتغال پایدار تلاش می‌کند.

صفری بیان داشت: تحقق این امر به وسیله آموزش‌های مهارتی مورد انتظار بوده و درخواست‌‌‌های تأسیس و ارتقای آموزشگاه‌ها در استان اردبیل نیز باید با دلایل توجیه علمی همراه باشد.

وی در ادامه خواستار توسعه و تقویت بخش خصوصی و مشارکت آنها در اجرای آموزش‌های مهارتی برای ارتقای مهارت و اشتغال‌زایی جوانان منطقه شد.

این مسئول اظهار داشت: همه برنامه‌ریزی‌ها باید در مسیر پژوهش و برنامه‌ریزی انجام شود تا اشتغال پایدار در منطقه با راه‌اندازی و ارتقای مراکز آموزش‌های مهارتی بخش خصوصی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 40 درصد آموزش‌های مهارتی استان اردبیل توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول