اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

67 درصد مردم شهرکرد در انتخابات مشارکت کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد از مشارکت 67.2 درصدی مردم شهرکرد در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

67 درصد مردم شهرکرد در انتخابات مشارکت کردند

مراد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مردم حوزه انتخابیه شهرکرد روز گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثابت کردند که همواره پیرو ولایت فقیه هستند.

وی از مشارکت 67.2 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و گفت: در این انتخابات 237 هزار و 600 نفر از مردم حوزه انتخابیه شهرکرد واجد شرایط رأی بودند که با حضور پرشور خود در این انتخابات برگ زرین دیگری بر تارک استان ثبت کردند.

کاظمی حضور مردم در این انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان نظام دانست و گفت: مردم ایران همواره ثابت کردند که در صحنه‌های تاریخی مشارکتی حداکثری و دور از انتظار خواهند داشت که این حضور برای دشمنان بسیار سنگین تمام خواهد شد.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه در این انتخابات افزون بر 3 هزار و 500 نیروی اجرایی وظیفه نظارت، سازماندهی و بازرسی بر انتخابات این شهرستان را برعهده داشتند، گفت: به‌‌ منظور جمع‌آوری آرای مردم افزون بر 188 شعبه اخذ رأی، در شهرستان شهرکرد مستقر شد.

وی برگزاری انتخاباتی آزاد در ایران را یک نعمت برشمرد و گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات تهدیدها و هجمه‎های دشمن را خنثی می‌کند، چراکه زمانی تهدیدها موثر واقع می‎‏شوند که مردم در صحنه حضور نداشته باشند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات 12 اسفندماه، گفت: این حضور حماسی بسیار قابل تقدیر است، چراکه مردم با آگاهی و بصیرت و با پیروی از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب در این حماسه بزرگ شرکت کردند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول