اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل خبر داد

مشارکت 75 درصد کاشان و آران و بیدگل در انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل از مشارکت 75 درصدی مردم کاشان و آران بیدگل در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی خبر داد.

مشارکت 75 درصد کاشان و آران و بیدگل در انتخابات مجلس نهم

حجت‌الاسلام حبیب‌الله یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در شرایطی که حضور 60 درصدی مردم این منطقه پیش‌بینی می‌شد، اما مردم با حضوری گسترده‌تر بار دیگر بصیرت خود را به رخ بدخواهان کشیدند.

وی میزان آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل را 185 هزار و 569 رأی ذکر و خاطرنشان کرد: از مجموع آرا، عباسعلی منصوری آرانی توانست با کسب 26.5 درصد آرا با تعداد 49 هزار و 196 رأی به مجلس نهم راه‌ یابد.

رئیس هیئت نظارت در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل عنوان کرد: میزان آرای باطله در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل 14 هزار و 65 رأی می‌باشد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مردم شریف حوزه کاشان و آران و بیدگل همگام با سایر ملت ایران بار دیگر با هوشیاری و آگاهی سیاسی خود وارد میدان شده و برای اطاعت از رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رأی داشتند که از ملت ایران جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول