اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رهبرا؛ از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن

ملت ایران دموکراسی واقعی را به رخ جهانیان کشیدند

خبرگزاری فارس: مردم بصیر، زمان‌شناس و همیشه در صحنه ایران روز جمعه بار دیگر حماسه‌‌ای عظیم خلق و کام تمام دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی را تلخ کردند.

ملت ایران دموکراسی واقعی را به رخ جهانیان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یک روز پس از آنکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع اقشار مختلف مردم احساس زیبای خود را این‌گونه بیان کردند که «ملت ایران در انتخابات روز جمعه سیلی سخت‌تری به چهره استکبار خواهد زد»، یک بار دیگر حضور حداکثری خود را در آزمون بزرگ انتخابات در معرض دید جهانیان گذاشتند و چشمان از حدقه بیرون زده دشمنان را با تیر‌های رأی خود کور کردند.

ملت غیور و همیشه در صحنه ایران ایران اسلامی، دیروز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند و با حضور گسترده و یکپارچه خود در پای صندوق‌های رأی در زمستانی دیگر بهاری نو خلق کردند آنچه ملت ایران به آن تخصص دارند.

دیروز 12 اسفندماه بود اما برای ما تداعی 12 فروردین 58 را کرد، روز‌ها و ماه‌ها بود که دشمنان قسم‌خورده نظام و نابخردان فریب‌خورده داخلی با انواع و اقسام‌ روش‌ها به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بودند اما مردم به گونه‌ای در صحنه حاضر شدند که تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کردند.

دیروز ملت ایران بار دیگر افتخاری آفریدند که تا سال‌های سال منشأ خیرات و برکات برای نظام خواهد بود و به بیمه‌نامه عمر نظام جمهوری اسلامی تبدیل خواهد شد.

جمعه همه آمدند تا ثابت کنند که گوش آنها از حرف‌ها، پیام‌ها، شانتاژ‌های تبلیغاتی، تهدید‌ها و تحریم‌های بیگانگان و معاندین نظام پر است و دیگر به هیچ صدا و ندایی به غیر از ندای رهبر عظیم‌الشأن خود گوش فرا نمی‌دهند.

حتی بسیاری از رسانه‌های خارجی نیز نتوانستند چشم شیشه‌ای دوربین‌های خود را بر روی حضور گسترده و حماسی مردم ایران ببندند و تصاویری به دنیا مخابره کردند که سربلندی و عزت و سرافرازی ملت ما را به رخ جهانیان کشید.

حتی زبان آنها هم الکن بود از این همه شور و شعور ملتی که هر چند مشکلاتی در زمینه‌های اقتصادی و غیره دارند اما هیچ گاه پشت رهبری و نظام مقدسشان را خالی نمی‌گذارند و آنجا که لازم بوده است در صحنه حاضر شدند و از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع کردند.

دیروز شعب اخذ رأی شاهد حضور اقشار مختلف مردم بود، زن و مرد، بچه و بزرگ. این مردم با سرانگشتان مهربان خود آمده‌ بودند مشق عشق کنند، عشق به نظام و انقلاب و رهبری.

بچه‌‌ها هم که حضوری پرشور در کنار خانواده خود در شعب اخذ رأی داشتند انگشت سبابه‌ خود را به شیوه بزرگانشان آبی کردند و تمرین روز‌هایی را کردند که انقلاب و کشور به وجود آنها نیاز دارد. بچه‌هایی که وقتی از آنها سئوال می‌شد برای چه آمدید با آن زبان کودکانه و شیوا می‌گفتند «آمدیم تا مشت به دهان آمریکا بکوبیم».

وقتی از پیرمردی که با سختی و با دو عصا به شعبه اخذ رأی آمده می‌پرسم، آیا لازم بود با این همه سختی‌ و مشقت برای رأی بیایید مگر دیگران نیستند که این کار را بکنند، جوابی می‌دهد تا دقایقی انسان را به فکر فرو می‌برد او می‌گوید: «اگر هر کس این فکر را بکند و بنشیند در خانه، این‌گونه هیچ‌کس نمی‌آید، به غیر از این من آمدم که به وظیفه شرعی و دینی‌ام عمل کنم، وقتی مقام معظم رهبری به‌عنوان ولی فقیه من دستوری می‌دهند حتی اگر من بر حال احتضار و مرگ هستم باید امر ولی‌ را بر روی چشم بگذارم و عمل کنم».

این‌گونه است که این انقلاب پس از اینکه حدود یک ماه پیش جشن تولد 33 سالگی خود را گرفت بار دیگر نشان داد که هر سال که می‌گذرد نه تنها مردم از آرمان‌های خود دورتر نمی‌شوند بلکه با اقتدا به نایب امام زمان(عج)، چنان از نهالی که امام راحل کاشتند با حضور همیشگی خود در صحنه‌های مختلف مراقبت کردند که اینک این نهال کوچک به درخت تنومندی تبدیل شده است که دیگر هیچ باد و طوفانی آن را از پای در نخواهد آورد بلکه این باد و طوفان‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران را مقاوم‌تر و استوارتر به سمت اهداف والا و اسلامی خود به پیش‌ خواهد برد.

دیروز جوانان هم به صحنه آمده بودند، جوانانی که هدف اصلی توطئه‌های دشمنان هستند، جوانانی که روزهای انقلاب را درک نکردند و دشمنان در این توهم بودند که اگر بتوانند جوانان را از صحنه خارج کنند نظام پشتوانه‌ای ندارد و در همین راستا با انواع و اقسام راه‌هایی که می‌توانستند سعی داشتند اذهان جوانان ما را به سمت و سویی دیگر بکشانند.

دیروز از یک جوان که سرانگشت آبی او نشان از حضور می‌داد، پرسیدم برای چه روز تعطیل خود را به جای تفریح به پای صندوق رای آمدید گفت: « این حق من است که بیایم و سرنوشت خودم را خودم تعیین کنم، من نمی‌توانم بنشینم و سرنوشتم را به دست کسانی بسپارم که سال‌ها است با روش‌های مختلف به دنبال این هستند که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.»

از یکی از خانم‌های حاضر در شعبه اخذ رأی نیز پرسیدم برای چه آمدید گفت: «آمدم که به دنیا نشان دهم بر خلاف بسیاری از کشورهای به اصطلاح صاحب دموکراسی، زن ایرانی آزادی دارد، می‌تواند در سرنوشت خود و کشور خود دخیل باشد».

دیروز یک بار دیگر ملت ایران دموکراسی واقعی را که مبنای آن مکتب اهل بیت(ع) است برای جهانیان هجی کردند و ایران اسلامی را یک بار دیگر به‌عنوان مهد دموکراسی دنیا معرفی کردند و نشان دادند انتخابات بر خلاف کشورهای غربی که با فشار کارتر‌ها و کانون‌های قدرت و ثروت برگزار می‌شود به صورت کاملا آزادانه برگزار می‌شود که این خود نماد مردم‌سالاری دینی است.

روز جمعه مردم ایران نشان دادند که نظام اسلامی ما نظام حاکم و رعیتی نیست که حاکم را مردم به زور پذیرفته باشند بلکه نظام امام و امتی است، نظامی است که مردم آن رهبرشان را بر اساس اعتقادات، آرمان‌ها و ارزش‌های خود پذیرفته‌اند و همین امر باعث می‌شود که هیچ‌گاه بین مردم و رهبری جامعه گسست و جدایی ایجاد نشود و هر زمان رهبری احساس کنند به وجود مردم نیاز است و گوشه چشمی نشان دهند، مردم نیز فریاد خواهند زد، « رهبرا، از تو به یک اشاره، از من به سر دویدن».

مردم ایران که تخصص گرم کردن زمستان‌های مختلفی را در طول 33 سال حیات انقلاب داشته‌اند این بار نیز زمستان دیگری را به بهار تبدیل کردند و با خنثی کردن تمام توطئه‌های دشمنان و بوغ‌های تبلیغاتی آنها مبنی بر عدم حضور مردم در پای صندوق‌ها رأی و تحریم انتخابات، نشان دادند که همیشه زمستان رفتنی است و روسیاهی برای همیشه به زغال خواهد ماند.

اینک که مردم ایران از آزمون سخت و حساس خود سربلند، سرافراز و با عزت بیرون آمدند و از انقلابی که خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است دفاع کردند، نوبت منتخبان مردم در خانه ملت است که کمر همت ببندند و با وحدت و همدلی و به دور از هرگونه جنجال‌های سیاسی به دنبال رفع مشکلات مردم باشند و در تصویب و اصلاح قوانین آرمان‌های امام و رهبری و منافع ملت ایران را در نظر بگیرند باشند که هر روز شاهد رشد و تعالی و پیشرفت‌های ایران اسلامی در تمام میادین و عرصه‌ها باشیم.

=============

گزارش: مهدی جعفری

=============

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول