اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 269

جباری: شکایات کاندیداها تا 48 ساعت بعد رأی‎گیری پیگیری می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: شکایات کاندیداها تا 48 ساعت بعد از اتمام رأی‎گیری پیگیری می‎شود.

جباری: شکایات کاندیداها تا 48 ساعت بعد رأی‎گیری پیگیری می‎شود

علی‎اصغر جباری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: حدود 2 هزار بازرس، سربازرس و بازرس ویژه در سطح استان بر امر انتخابات نظارت دارند.

وی تصریح کرد: در شش حوزه اصلی انتخابیه استان شش بازرس ویژه طی حکمی از سوی وزارت کشور فعالیت داشتند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به فعالیت کاندیدا در ایام تبلیغات گفت: بازرسان این هیئت در ایام تبلیغات، فعالیت کاندیداها را رصد و ضمن بررسی، موارد تخلف را انعکاس و از طریق کمیته امحاء آن را برطرف می‎کردند.

جباری با اشاره به اقدامات پیشگیرانه ستاد انتخابات استان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی کاندیدا و هوادارانش در ایام تبلیغات اذعان داشت: انصافا با همکاری همه عوامل و عزم عمومی از طریق رسانه‎های استان و مجموعه دست‎اندرکاران انتخابات تلاش کردیم که با اقدامات پیشگیرانه مانع بروز تخلفات احتمالی شویم.

وی ادامه داد: ما معتقد هستیم انتخابات در کشور ما محصور به جغرافیای کشور نیست بلکه ما می‎خواهیم نتایج و ثمرات این انتخابات را به دیگران هم انتقال بدهیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان اضافه کرد: برکات این انتخابات برای تداوم پیشرفت کشور و دلگرمی آزادیخواهان سراسر جهان به عنوان الگوی عملی مردم‎سالاری دینی مدنظر همه کشورها است.

جباری خاطر نشان کرد: تاکنون گزارشاتی از طریق بازرسان و سربازرسان انتخابات دریافت شده که باید برای مشخص شدن صحت و سقم این گزارشات به صورت مستند پیگیری شود.

وی با اشاره به ظرفیت‎های قانونی برای بررسی شکایت‎های کاندیدا تصریح کرد: کاندیدای انتخابات که نسبت به روند برگزاری انتخابات اعتراض و شکایت دارند می‎توانند تا 48 ساعت بعد از اتمام رأی‎گیری شکایات خود را به ستاد انتخابات استان ارائه دهند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: باید از همه کاندیدایی که در استان گلستان خود را برای عرصه خدمتگزاری نمایندگی مجلس شورای اسلامی عرضه کردند تشکر کرد چرا که با حضور خود از همه سلایق تنور انتخابات را گرم کردند.

جباری ادامه داد: از 64 کاندیدایی که در استان گلستان در یک رقابت تنگاتنگ خود را در معرض گزینش مردم قرار دادند قطعا هفت نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت و 57 نفر باقیمانده سرمایه‎های ارزشمند انقلاب هستند که عدم راهیابی آنها به منزله شکست نخواهد بود.

وی اضافه کرد: ما ارزش این حضور را می‎دانیم چون این شخصیت‎ها با شرکت خود امید را در مردم زنده و همانند افسران به مبارزه با استکبار پرداختند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان افزود: استکبار جهانی از همان ابتدای کار ستاد انتخابات با ترفند تحریم و حضور حداقلی تلاش کردند مردم را به عدم حضور پرشور تشویق کنند اما رقابت کاندیدا از همه سلایق و قومیت‎ها موجب گرم‎تر شدن تنور انتخابات و حضور حماسی مردم شد.

جباری تصریح کرد: امید داریم کسانی که با توانمندی خود وارد رقابت انتخابات شدند و موفق به ورود به مجلس نشدند در میدان‎های دیگر نظام فرصت خدمتگزاری خواهند داشت و کشور را به سمت سازندگی بیشتر سوق می‎دهند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول