اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

نماینده کاندیداها تا آخرین لحظه در شعب بمانند

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان بر ماندن و ادامه نظارت نمایندگان کاندیداها تا آخرین لحظه شمارش آرا در شعب تاکید کرد.

نماینده کاندیداها تا آخرین لحظه در شعب بمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از شعب انتخاباتی این شهر اظهار داشت: بنده با حضوری که در شهرستان‌های ابوموسی، بندرلنگه و بندرعباس داشته‌ام، آن چیزی که مشخص است، حضور اغلب مردم در تمام نقاط استان در پای صندوق‌های رای است.

وی ادامه داد: این حضور به معنای لبیک گویی مجدد مردم به مقام معظم رهبری و اعتقاد عمیق و قلبی مردم به نظام مبتنی بر دین است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف نظام سبب اقتدار هرچه بیشتر کشور شده است، افزود: طبق شواهد موجود حضور در انتخابات امروز نیز مثال‌زدنی است.

عزیزی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وضعیت برگزاری انتخابات در استان را چگونه ارزیابی می‌کنید، افزود: از مدت‌ها پیش با تشکیل ستادهای انتخاباتی و نشست‌های گوناگون زمینه حل مشکلات پیرامون برگزاری انتخابات را فراهم آوردیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر برگزاری انتخاباتی مبنی بر قانون است، یادآور شد: امانت‌داری در آرا و نظر مردم مهم‌ترین اصلی است که خود را پایبند به آن می‌دانیم.

عزیزی بیان کرد: مردم استان بر بی‌طرفی مجریان پیرامون برگزاری و شمارش آرا مطمئن باشند.

استاندار هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از تمام مسئولان برگزاری انتخابات در هرمزگان افزود: از فرمانداران تمام شهرستان‌ها خواسته‌ایم که به شعب انتخاباتی ابلاغ کنند که نمایندگان کاندیداهای مختلف تا آخرین لحظه در شعب بمانند و حتی بر امر شمارش نیز نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول