اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه خبر داد

حماسه حضور در دماوند بی‌نظیر و به یادماندنی بود‌

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان‏ دماوند امروز با حضور در پای صندوق‏های رای حماسه دیگری آفریدند.

حماسه حضور در دماوند بی‌نظیر و به یادماندنی بود‌

علیرضا قاسمی‏فرزاد امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به حضور حداکثر مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم شهرستان‏ دماوند امروز با حضور در پای صندوق‏های رای حماسه دیگری آفریدند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بیشتر شعبات اخذ رای در شهرستان دماوند، مردم قبل از ساعت رای‏گیری در صف ایستاده بودند تا در انتخابات شرکت کنند.

قاسمی‏فرزاد افزود: بعضی از شعبات اخذ رای شهرستان دماوند در جاهایی بود که احتمال حضور مردم در آنها کمتر بود اما امسال مراجعات به این شعبه‏ها نسبت به سال‏های قبل افزایش یافت.

وی تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‏های رای در بسیاری از شعبات اخذ رای شهرستان دماوند بیش از پیش‏بینی‏های صورت گرفته بود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیشتر شعبه‏های اخذ رای در شهرستان دماوند برای دریافت تعرفه اضافی تقاضا کردند.

قاسمی‏فرزاد افزود: این حضور پرشور مردم خود نشانه حماسه دیگری است که مردم به تاسی از مقام عظمای ولایت این حرکت را انجام دادند و با رهبر خود تجدید میثاق کردند و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زدند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول