اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/ ـ 384

وکیل‌زاده: حضور صد‌درصدی رأی اولی‌های بخش ارسک در انتخابات

خبرگزاری فارس: بخشدار ارسک گفت: صد‌درصد از رأی اولی‌ها در بخش ارسک و توابع در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

وکیل‌زاده: حضور صد‌درصدی رأی اولی‌های بخش ارسک در انتخابات

محمد وکیل‌زاده امروز درگفتگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: با بازدیدها و سرکشی‌های صورت گرفته از شعب رأی‌گیری در بخش ارسک و توابع حضور رأی‌اولی‌ها در پای صندوق‌های رای چشمگیر بوده است. وی با اشاره به حضور اکثریت مردم ارسک از پیر و جوان در انتخابات این دوره افزود: در سرکشی‌ها و بازدیدها از شعب رأی‌گیری، شاهد حضور مردم از هر قشری بودیم‌ که از رأی اولی‌ها گرفته تا پیرمرد و پیرزن‌هایی با سنین بالا بود که عصا به دست و با احساس وظیفه شرعی دانستن حضور در انتخابات در ‌حوزه‌های رأی گیری حاضر شده و یا حتی با وضو و با ذکر صلوات نماینده اصلح خود را انتخاب می‌کردند.

وکیل‌زاده ادامه داد: این حضور پرشکوه مردم در انتخابات و با این اعتقادات وظیفه منتخبان را سنگین می‌کند تا در سایه ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان قوانینی را وضع کنند تا زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها فراهم شود.

وی عنوان کرد: تعداد شعبه‌های اخذ رأی در بخش ارسک هفت شعبه بوده که از این تعداد نیز چهار شعبه ثابت در بخش ارسک و سه شعبه سیار در توابع بوده است.

بخشدار ارسک ضمن اشاره به آخرین ساعات رأی‌گیری افزود: بین ساعت 18 تا 19 شب بالای 400 رأی اخذ شده داشتیم ‌که نشان‌دهنده رشد حضور گسترده مردم در انتخابات بوده است.

وی ادامه داد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته 10 درصد تعرفه‌ها را در این دوره از انتخابات افزایش دادیم و تا این لحظه مشکلی از نظر کمبود تعرفه در‌ شعب اخذ رأی نداشته‌ایم.

وکیل‌زاده با اشاره به حضور مردم ارسک از همان ساعات اولیه اخذ رأی گفت: این بار نیز مردم غیور و ولایت‌مدار ارسک با مشارکت خود در انتخابات، استوارتر از قبل در این حماسه بزرگ شرکت کردند و دشمنان خارجی و خودفروختگان داخلی که سعی در فتنه انگیزی دارند را مایوس کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول