اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-385

اقبال: حضور 80 درصدی مردم فردوس در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: تاکنون بیش از 80 درصد مردم شهرستان فردوس در انتخابات شرکت و رأی خود را به صندوق انداخته‌اند.

اقبال: حضور 80 درصدی مردم فردوس در انتخابات

عباس اقبال دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا ساعت پایان رأی‌گیری،‌ آمار حضور مردم شهرستان فردوس در انتخابات به 90 درصد نیز برسد. وی افزود: انتخابات با وضعیت مطلوب و حضور حداکثری مردم بدون کوچکترین مشکلی برگزار و هیچ کمبودی از نظر نیرو و تعرفه وجود نداشت.

فرماندار فردوس تصریح کرد: پس از پایان رأی‌گیری در صورت تطبیق تعداد آرای هیئت اجرایی با هیئت نظارت، نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

اقبال از مردم خواست چنانچه تاکنون موفق نشده‌اند که در شعب اخذ رأی حاضر و رأی خود را به صندوق بیندازند تا ساعت 22 امشب به نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی محل خود مراجعه و رأی خود را به صندوق بیندازند چرا که به احتمال قوی ساعت رأی‌گیری دیگر تمدید نمی‌شود.

وی از حضور پرشور مردم فردوس در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و یادآور شد: مردم ایران اسلامی با حضور در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول