اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم –409

غفاری: رکوردشکنی خراسانی‌ها در انتخابات مجلس/ احتمال تمدید رای‌گیری تا ساعت 24 در خراسان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: امروز مردم خراسان رضوی نسبت به انتخابات‌های دوره‌های گذشته در مشارکت رکوردشکنی کردند.

غفاری: رکوردشکنی خراسانی‌ها در انتخابات مجلس/ احتمال تمدید رای‌گیری تا ساعت 24 در خراسان

محمد غفاری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: در بعضی از حوزه‌های انتخاباتی با کمبود تعرفه رأی رو به رو شدیم که بلافاصله آن را تأمین کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی افزود: در همین راستا امکان تمدید مهلت رای‌گیری تا ساعات 24 در برخی از شعبه ها نیز وجود دارد ولی اگر تمدید نشد هم از تمام کسانی که در صفوف شعب باشند رای گیری می شود.

رکورد شکنی خراسانی‌ها در ماراتن 12/12

وی خاطرنشان کرد: مردم خراسان امروز با حضور خود،نسبت به دوره‌های قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان رکورد شکنی کردند و حضور گسترده‌تری نسبت به دوره های قبل داشتند.

غفاری در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا تخلفی در زمان برگزاری انتخابات رخ نداده است، ابراز داشت: تخلف آن چنانی که بخواهد قابل توجه بوده و به سلامت انتخابات لطمه بزند، اتفاق نیفتاده است ولی چند مورد اندک بوده که برای بررسی تیم اعزام شده است.

در تامین تعرفه مشکل نداریم

وی در ارتباط با تامین تعرفه حوزه‌های انتخابیه در خراسان رضوی اظهار داشت: در تامین تعرفه مورد نیاز حوزه‌های انتخابیه بر اساس شرایط انتخابات ریاست جمهوری اقدام کردیم با این حال به دلیل استقبال مردمی در برخی از حوزه‌ها با کمبود تعرفه مواجه شده‌ایم.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی یادآور شد: همچنین در مشهد بسیاری از شعب اخذ رای با کمبود تعرفه مواجهه شده‌اند که بلافاصله تامین کرده‌ایم.‌

نتایج اولیه انتخابات تا 4 ساعت پس از پایان زمان اخذ رای اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با توجه به این که حدود 15 درصد از کاربران در سطح استان آفلاین هستند در صورت آنلاین شدن 100 درصدی و پر شدن فرم 71 توسط تمام حوزه‌ها، این آمادگی را داریم که حداکثر تا ساعات اولیه صبح شنبه نتایج اولیه را اعلام کنیم.

وی با بیان این که استقبال مردم در شهر مشهد در مناطق شرقی و حاشیه شهر بسیار خوب بوده است، خاطرنشان کرد: حضور مردم امروز از ساعات اولیه رای‌گیری نسبت به دوره‌های گذشته فوق‌العاده بوده و این حضور کلیه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

18 کرسی بهارستان در انتظار نمایندگان خراسانی

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به تعداد کاندیدا نهمین دوره مجلس اظهار داشت: در کل استان خراسان رضوی در حال حاضر  221 نفر برای نشستن بر 18 صندلی مجلس شورای اسلامی رقابت دارند.

وی در پایان با اشاره به تعداد کاندیدا در مشهد تصریح کرد: در شهرستان مشهد نیز پس از نظر شورای نگهبان 59 نفر انصراف دادند و در مجموع 113 نفر برای 5 کرسی مجلس رقابت دارند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول