اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرکت گسترده خبرنگاران قم در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: خبرنگاران رسانه های گروهی استان قم رای خود را در صندوق سیار 408 انداخته و همراه با دیگر اقشار جامعه در همایش عظیم انتخابات شرکت کردند.

شرکت گسترده خبرنگاران قم در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسئولان اخذ رای به همراه صندوق سیار 408 از نخستین دقایق آغاز رسمی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در بیوت مراجع عظام تقلید و سایر علما و فضلای استان قم نسبت به اخذ رای از آنها اقدام کردند.

آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیات عظام نوری همدانی و سبحانی از مراجع تقلید و آیت الله صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه از جمله افرادی بودند که رای خود را در این صندوق انداختند و پس از آن نیز صندوق شماره 408 در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مستقر شد تا نسبت به اخذ رای از اعضای این نهاد اقدام شود.

خبرنگارانی که از ابتدای روز با این صندوق همراه بوده و نسبت به تهیه عکس و خبر از شرکت مراجع تقلید و دیگر مسئولین اقدام می کردند از فرصت به دست آمده استفاده برده و رای خود را در این صندوق انداختند.

همچنین جمعی از خبرنگاران و کارکنان صداوسیمای مرکز قم نیز آرا خود را به صندوق سیار 409 حوزه انتخابیه قم انداخته و در انتخابات مجلس نهم شرکت کردند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول