اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق:

مردم باید به بی‌طرفی مجریان انتخابات ایمان داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: نخستین نکته‌ای که در انتخابات حائز اهمیت است، آن است که مردم باید به بی‌طرفی ناظران و مجریان انتخابات ایمان داشته باشند.

مردم باید به بی‌طرفی مجریان انتخابات ایمان داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حسین ندافیان صبح امروز در نشست مشترک اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات بافق اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه برای حفظ اقتدار نظام نیازمند صداقت و امانتداری مجریان و ناظران است.

وی افزود: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید نسبت به امانتداری و بی‌طرفی عوامل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اطمینان داشته باشند.

وی تصریح کرد: رعایت قانون و امانتداری به عنوان دو عنصر اصلی در روند برگزاری انتخابات از سوی عوامل اجرایی و نظارتی، موجب جلب اعتماد عمومی و حضور دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد شد.

فرماندار بافق با اشاره به اهمیت برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یک ظرفیت بزرگ برای تثبیت نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی است که مهم‌ترین عامل تحقق آن حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است.

ندافیان حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات را موجب اقتدار نظام و مایه ناامیدی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک مردم ما هم‌چون گذشته با حضور حداکثری در عرصه انتخابات به دشمنان نشان خواهند داد که تا آخر پای اهداف انقلاب، امام، رهبری و حفظ ارزش‌های نظام ایستاده‌اند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان بافق نیز در این جلسه گفت: در انتخابات 12 اسفند امسال 42 بازرس، سربازرس و اعضای هیئت‌های بازرسی برای صیانت از آرای مردم بافق به عنوان بازرس فعالیت خواهند کرد.

محمدعلی صمیمی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه اظهار داشت: برای صیانت از آرای مردم در هر یک از شعب اخذ رأی یک نفر بازرس تعیین شده و افراد در شعب ثبت‌نام و اخذ رأی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برای هر 10 شعبه اخذ رأی نیز یک سربازرس مشخص شده است، گفت: برای هر حوزه انتخابیه هم یک بازرس ویژه در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بافق با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای اعضای هیئت‌های بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کلاس‌های آموزشی اعضای هیئت بازرسی شهرستان به زودی آغاز می‌شود.

صمیمی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در هیئت بازرسی انتخابات شهرستان گفت: بافق برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند آمادگی کامل دارد تا با حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخاباتی دشمن‌شکن در ایران اسلامی برگزار شود.

این نشست به میزبانی فرمانداری بافق برگزار شد تا در آستانه 12 اسفند روز برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، قانونی و سالم فراهم شود.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه فعالیت هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بافق پیرامون آخرین وضعیت، نحوه و چگونگی تعیین اعضای شعب اخذ رأی، هم‌چنین بررسی و هماهنگی جلسه آموزشی اعضای شعب به منظور توانمندسازی و آمادگی لازم و شرح وظایف مجریان انتخابات بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول