اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش خبرنگا‌ر فارس از شعب اخذ رأی

شعب اخذ رأی فیروزکوه هر لحظه شلوغ‏تر می‏شود

خبرگزاری فارس: امروز گویا شور و شوقی مثال‏زدنی در مردم به راه افتاده و شعب اخذ رأی در شهرستان فیروزکوه هر لحظه شلوغ‏تر از لحظه قبل می‏شود.

شعب اخذ رأی فیروزکوه هر لحظه شلوغ‏تر می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه انتخابات 12 اسفند امسال بدون شک یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی ایران محسوب می‏شود.

مردم همیشه در صحنه شهرستان فیروزکوه امروز با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی، سرنوشت خود و کشورشان را برای چهار سال دیگر رقم زدند‌.

امروز 12 اسفند نیست؛ بلکه روز پیروزی ملت ایران در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، دینی، فرهنگی و . . . محسوب می‏شود.

حضور گسترده و پرشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آرمان‌های رهبری را تحقق می‌بخشد و دشمنان اسلام را مأیوس می‌کند‌.

بیگانگان و اجانب همیشه معاند به ویژه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در روزهای اخیر شکست‌های سیاسی و علمی سختی را از ملت ایران در زمینه‌های فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و امور اقتصادی متحمل شده‌اند و امروز نیز بار دیگر شکستی بر مجموع شکست‏های آنها افزوده می‏شود.

به گزارش فارس؛ بدون تردید انتخابات امروز مجلس نهم برای کاخ سفید و متحدانش در داخل و خارج کشور و آنهایی که یوغ بندگی را بر گردن نهاده‏اند، بسیار مهم است.

امروز می‌توان بار دیگر با بصیرتی مثال‏زدنی‏تر از همیشه و باوری راسخ‏تر از آنچه در تصور بگنجد، با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رأی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شکست سیاسی دیگری را برای آمریکائی‌ها، اسرائیلی‏ها، انگلیسی‏ها و حامیانش به وجود آورد.

مردم ایران اسلامی نیز بر خلاف تبلیغات سوء بیگانگان و رسانه‌های آنها که همواره ضد کشورمان عمل کرده‏اند و از این پس نیز اینگونه اقدام می‌کنند، همیشه در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری فعال دارند و این حضور امروز به اثبات رسید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول