اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-369

انتخابات مجلس نخستین ایستگاه از هویت سیاسی رأی‌اولی‌ها

خبرگزاری فارس: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین ایستگاه از آغاز هویت سیاسی نوجوانان رأی‌اولی است که با حضور خود شور و نشاط را به پای صندوق‌های رأی آوردند.

انتخابات مجلس نخستین ایستگاه از هویت سیاسی رأی‌اولی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امروز صحنه‌های زیبا و منحصر به فردی از حضور اقشار مختلف ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در قاب دوربین‌ خبرنگاران ثبت شد.

 

*نقش داشتن در سرنوشت جامعه احساس وصف‌نشدنی است

یکی از نوجوانان رأی‌اولی بیرجندی که برای انداختن رأی خود به صندوق اخذ رأی به مسجد امام حسین (ع) بیرجند مراجعه کرده بود تاب ماندن در صف طویل این شعبه اخذ رأی را نداشت و برای انداختن رأی خود در صندوق ثانیه‌شماری می‌کرد.

سعیده علیپور در مورد احساس خود از حضور در انتخابات به خبرنگار فارس گفت: سال‌های پیش به همراه خانواده به پای صندوق‌های رأی می‌آمدم اما امسال برای نخستین‌بار می‌توانم خودم هم در سرنوشت کشور خود سهیم باشم و این یک احساس وصف‌نشدنی است.

وی ادامه داد: من با مشورت با والدین و توجه به برنامه‌های کاندیداها فردی که احساس می‌کردم از بقیه بهتر است را انتخاب و به او رأی دادم.

 

* ما ثابت می‌کنیم آینده از آن ما است

یکی دیگر از نوجوانان رأی‌اولی شهرستان بیرجند نیز به خبرنگار فارس گفت: ما در انتخابات شرکت کردیم تا به همه ثابت شود آینده از آن ما است.

محمد نیرومند افزود: بر خلاف حرف خیلی از افراد که می‌گویند جوانان نسل سومی نسبت به ارزش‌های انقلاب بی‌تفاوت شده‌اند، ما امروز آمدیم تا گامی در راستای تعالی نظام جمهوری اسلامی برداریم و نشان دهیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

امام جمعه بیرجند نیز در توصیه خود به رأی‌اولی‌ها گفت: نوجوانان ما باید قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانند که برای آنها ارزش قائل شده و به رأی آنها اعتماد شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی ادامه داد: این نوجوانان آینده‌ساز مملکت ما هستند و باید خود را برای گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی آماده کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول