اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

حضور مردم همدان در انتخابات بی‌نظیر و مشارکت خیره‌کننده بود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: حضور مردم همدان در انتخابات بی‌نظیر و و مشارکت خیره‌کننده بود.

حضور مردم همدان در انتخابات بی‌نظیر و مشارکت خیره‌کننده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی اکبر فامیل کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران همدان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر مشاهده تخلفات انتخاباتی از صبح امروز تا کنون، اظهار کرد: با تخلفات محوری مواجه نبودیم البته در دو حوزه بر اساس گزارشات واصله تخلفاتی دیده شد که بلافاصله با آنها برخورد صورت گرفت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه طرفداران عده ای از کاندیداها در شعب اخذ رأی حاشیه شهرها اقدام به تبلیغات کرده اند، گفت: این موارد نیز با شدت پیگیری شد و مشکلی از این بابت به وجود نیامده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افزود: با توجه به اینکه امکان می‌رفت در خارج از شعبه‌های اخذ رأی تبلیغاتی از سوی برخی انجام شود؛ امر صیانت از انتخابات به صورت پوشش محدوده شعب نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ارتباط با تعرفه‌های رأی‌گیری نیز بالاترین حضور مردمی مورد توجه قرار گرفت و و مبنای ما نیز برای تعرفه‌ها حور حداکثری بوده است اما به فراخور نیاز، افزایش می‌یابد.

فامیل‌کریمی در ارتباط با سئوال خبرنگاری مبنی بر تبلیغات حین انتخابات نیز با بیان اینکه نمی‌توان گفت که همه این افراد ساکت بوده باشند نیز خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات واصله موارد پیگیری شد اما اینکه مصداق بارز تخلفاتی را شاهد باشیم، اینگونه نبوده است.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 316 هزار نفر  در همدان واجد شرایط رأی‌دهی هستند، ابراز کرد: بر مبنای این افراد و حضور حداکثری آنها تعرفه‌ها توزیع شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در ارتباط با روند انتخابات الکترونیکی در تویسرکان نیز بیان کرد: در این شهرستان 94 شعبه اخذ رأی فعال است که با وجود برودت آب و هوا مشکلی در اخذ رأی تا کنون نداشته اند.

وی افزود: در ارتباط با تویسرکان ما آمادگی کامل را داریم که در صورت نیاز و موارد خاص انتخابات الکترونیکی را به دستی تبدیل کنیم که در این راستا شعب سیار ما نیز آمادگی کامل دارند.

فامیل کریمی با بیان اینکه با توجه به استقبال پرشور مردمی مدت زمان اخذ رأی تمدید خواهد شد، گفت: حضور مردمی در بعد از ظهر به نسبت صبح بسیار بیشتر است و امر مهم در این زمینه همگانی بودن حضور از همه اقشار جامعه است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه پس از انتخابات هیچ بی‌نظمی را نمی‌پذیریم و با توجه به اینکه خلأ قانونی در بحث انتخابات وجود ندارد هیچگونه تجمع را برنمی‌تابیم، تصریح کرد: وظیفه ما حفظ آرامش و امنیت جامعه و انتخابات است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول