اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

مردم رأی خود را به لحظات پایانی موکول نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: مردم رأی خود را به لحظات پایانی انتخابات موکول نکنند.

مردم رأی خود را به لحظات پایانی موکول نکنند

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: تاکنون مشارکت و حضور مردم در انتخابات این دوره بسیار خوب و رضایت‌بخش بوده است.

وی افزود: همه تمهیدات و امکانات لازم در منطقه به‌منظور ایجاد فضای انتخاباتی سالم اندیشیده و فراهم آورده شده است.

فرماندار شادگان اضافه کرد: مردم این منطقه امروز نیز باز هم در انتظار خلق حماسه‌ای ماندگار برای ثبت در تاریخ این استان هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لحظات پایانی انتخابات در حوزه و شعب اخذ رأی بسیار پرازدحام است مردم هر چه سریع‌تر به این مراکز مراجعه و رأی خود را را به صندوق بیندازند.

فیوضی در ادامه با تقدیر از مشارکت گسترده مردم این منطقه در پای صندوق‌های رأی گفت: 12 اسفندماه یکی از روزهای حساس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است چرا که در این روز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم بار دیگر با حضور خود در صحنه افتخاری دیگر را برای نظام و انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری انتخابات به‌عنوان یکی از اصل‌های بی‌بدیل نظام اسلامی همواره مورد توجه جدی قرار گرفته و برگزاری هر سال یک دوره انتخابات با عنوان‌های مختلف و با وجود پستی و بلندی‌های فراوان نشان می‌دهد که این مهم یک اصل برای نظام اسلامی است.

فرماندار شادگان با بیان اینکه همه مکلف به حضور در پای صندوق‌های رأی هستیم، افزود: برگزاری انتخابات و مشارکت گسترده مردم در آن یکی از زمینه‌های افزایش اقتدار نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: این بار نیز 12 اسفندماه به روزی حماسی برای نظام اسلامی تبدیل می‌شود.

فیوضی افزود: به همین دلیل میزان حضور مردم در صحنه و مشارکت آنها پیام‌های بسیاری از جمله اعلام حمایت مردم از نظام اسلامی را به سراسر جهان منتقل می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول