اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسلامشهری‌ها حماسه آفریدند

خبرگزاری فارس: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسلامشهر حاشیه‌های بسیار جالبی را به همراه دارد.

اسلامشهری‌ها حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسلامشهر حاشیه‌های بسیار جالبی را به همراه دارد که دور از چشم خبرنگاران نماند و به تصویر کشیده شد.

مردم ولایت‌مدار اسلامشهر با وجود اینکه ساعت رسمی شروع انتخابات ساعت هشت صبح از سوی وزارت کشور اعلام شده بود، مدت‌ها قبل از این ساعت در محل‌های اخذ رای حضور یافته و منتظر بودند تا دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات فعالیت رسمی خود را شروع کنند و این حضور همچنان مقتدرانه ادامه دارد.

حضور افراد مسن، پیرمرادن و پیرزنان در کنار جوان‌ها و حتی نوجوانانی که نمی‌توانستند رای بدهند، در پای صندوق‌های رأی بسیار جالب و دیدنی بود چرا که آنها علاوه بر مشارکت در سرنوشت خود و دادن رأی به نامزدهای اصلح، درسی دیگری به فزرندان و همراهان خود می‌دادند، درسی که آنها در طی 33 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خود آموختند.

تعدادی زیادی از کودکان خردسال در پای صندوق‌های اخذ رای در کنار والدین خود، حضور یافته و با اصرار از آنها می‌خواستند که برگه‌های رأی والدین خود را به صندوق بیاندازند.

پیرزنی کرد زبان که به همراه پسر بزرگ خود به صندوق 130 واقع در مسجد حضرت ولیعصر (عج)  شهرک مهدیه حاضر شده بود و به زبان و گویش دلنشین کردی سخن می‌گفت، دفاع از آرمان‌های انقلاب، پاسداری از خون شهیدان و دلسرد کردن دشمنان اسلام را علت حضور خود در این این انتخابات اعلام کرد و گفت: تا جان در بدن دارم در صحنه‌های دفاع از انقلاب شرکت می‌کنیم و از همه می‌خواهم که با حضور خود در انتخابات مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان بزنند.

استفاده از یارانه‌ها در صندوق‌های اخذ رای در شهرستان اسلامشهر با توجه به اینکه انتخابات به صورت دستی و سنتی برگزار می‌شود، فرصتی است که دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با استفاده از رایانه آشنا شوند و به سمت رایانه‌ای شدن انتخابات گام بردارند، البته اگر زیرساخت‌های تحقق این امر فراهم شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول