اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 349

توکلی: خرید و فروش آرا در نوشهر صحت ندارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی استان مازندران شایعه خرید و فروش آرا در سطح شهر نوشهر را تایید نکرد.

توکلی: خرید و فروش آرا در نوشهر صحت ندارد

مهدی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از استقبال باشکوه مردم ولایت‌مدار نوشهر تقدیر و تصریح کرد: 27 صندوق اخذ رای در حوزه شهری داریم که از این تعداد 25 صندوق ثابت و دو صندوق سیار وظیفه جمع‌آوری آرای مردم را بر عهده دارند.

توکلی تصریح کرد: طی بازدیدی که از تمام شعبات اخذ رای ثابت شهر داشتیم هیچگونه مشکلی مشاهده نشده است و مردم در کمال آرامش در صف‌های طولانی منتظرند تا برگه انتخاب فرد مورد نظر خود را به صندوق‌های رای بیاندازند.

عضو هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با گفت‌وگوهایی که نماینده‌های کاندیداها داشتیم آنها نیز از روند موجود در شعبات اخذ رای ابراز رضایت می‌کردند.

توکلی شایعه خرید و فروش آرا در سطح شهر را تکذیب و تصریح کرد: اینگونه شایعات به نوعی بازارگرمی و ضدتبلیغاتی از سوی برخی هواداران کاندیداهاست، در همین رابطه به محض اطلاع نیروی انتظامی از چنین شایعاتی بلافاصله اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برخی افراد در این رابطه به سمت رفتارهای ضداخلاقی می روند و چهره انتخابات را مخدوش می‌کنند که به هیچ وجه مورد پسند نبوده و در صورت مشاهده چنین رفتارهایی قطعا از سوی ماموران امنیتی برخورد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول